جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

ماهیت اساسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر مبنای جهاد تبیین است

سردار امیری گفت: دشمن می‌خواهد تا اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را هرجور که دلش می‌خواهد ترسیم کند و در این زمینه نیازمند جهاد تبیین هستیم.
کد خبر: ۹۴۱۵۰۳۷
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان سردار هدایت الله امیری در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن؛ چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با حضور گسترده مردم در رودان برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد جنگ ادراکی از سوی دشمنان نظام اسلامی هستیم که هرچه بیشتر باید در مسیر جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداشت.

وی افزود: جهاد تبیین در کلام رهبر معظم انقلاب به معنای آغاز تحولی بنیادین و متمایز از حرکت‌های قبل است و ماهیت اساسی بیانیه گام دوم بر مبنای جهاد تبیین است.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: دشمن می‌خواهد تا اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را هرجور که دلش می‌خواهد برای نسل‌های جدید روایت کرده و آن‌ها را نسبت به گذشته، حال و آینده این کشور و انقلاب، ناامید سازد؛ بنابراین در این زمینه نیازمند جهاد تبیین مؤثر حساب‌شده و کارآمد هستیم.

سردار امیری خاطر نشان کرد: نکته مهم در پیروزی انقلاب اسلامی برخورداری از پشتوانه مردمی است؛ مردمی که در تمام عرصه ها اعم از انتخابات و هشت سال جنگ تحمیلی حضور داشته اند و با حضور در راهپیمایی ها، وفاداری خود را به انقلاب به خوبی نشان دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار