نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد؛

عزت ایران در جهان به برکت نظام جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: عزت و افتخار ایران در جهان به برکت نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۷۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با یوم الله 22بهمن ،نمازجمعه عبادی سیاسی جمعه شهرکرد با رعایت کامل مقررات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به امامت حجت الاسلام و المسلمین نکونام برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، با تبریک فرا رسیدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی، ترویج نا امیدی از دسیسه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران باقدرت پیش می‌رود و نباید فریب ترویج ناامیدی دشمنان در کشور را خورد.

نماینده ولی فقیه در استان دستاورد‌های انقلاب اسلامی  اشاره کرد و افزود: دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بخصوص در عرصه‌های علمی، نظامی و فناوری‌های نوین بی بدیل است و دنیا به آن اعتراف کرده است.

امام جمعه شهرکرد به جایگاه رفیع ایران اسلامی در دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در تمام معادلات سیاسی منطقه و حتی جهان جای خود را به خوبی باز کرده است و دشمنان با القای تفکرات مسموم و غیر واقعی به دنبال ایجاد یأس در بین مردم هستند و باید در این باره هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در استان پیروزی انقلاب اسلامی با مجاهدت بنده صالح خدا حضرت امام خمینی (ره) را نعمت الهی دانست و گفت: امروز کشور در عرصه‌هایی هم، چون فرهنگی، خدمت رسانی به محرومان، طرح‌های جهادی، ایثار و شهادت بسیار پیشرفت کرده است و اگر انقلاب اسلامی به ثمر نمی‌نشست معلوم نبود این مقوله‌ها چه می‌شد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور افزود: همه بر این مشکلات واقفیم و دولت مردان هم به دنبال حل آن‌ها هستند، اما نباید به بهانه مطالبات، آب به آسیاب دشمنان ریخت و باید براساس منطق و توان دولت اننظار رفع مشکلات را داشت.

امام جمعه شهرکرد به افتخارات ایران در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران را از یوغ ظلم و ستم طاغوت رهانید و الان اگر عزت و افتخاری در جهان هست به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است. ان‌شاءالله مسئولین موفق باشند و همه در کنار هم پیوند و وحدت و انس و الفت داشته باشند و بتوانیم این راه نورانی و این انقلاب نورانی را به فضل پروردگار متعال به مقصد برسانیم و به دست صاحب اصلی حضرت بقیه الله الاعظم امام عصر  ارواخنافداه ان‌شاءالله سپرده شود.

نماینده ولی فقیه در استان، مشکلات کم آبی در مناطق استان را یادآور شد و گفت: مسئولان چاره اندیشی کنند تا بین استان‌های همجوار اختلافی رخ ندهد و مردم درآینده با کم آبی به خصوص در فصل گرما روبرو نشوند،مسئولین این موضوع را جدی بگیرند که وضع آب در این استان واقعاً با معضل جدی مواجه است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام  با اشاه به اینکه بارها گفته ایم مدیریت آب ملی است نباید به استان‌ها سپرده شود افزود: مردم انتظار دارند مسئولین در تصمیم‌گیری‌ها مطالبات این استان و سختی‌هایی که با آن دست به گریبان هستند را مدنظر عملی قرار بدهند، آیا بازگشایی سد زاینده‌رود در این فصل از سال برای آینده دو استان مخاطره ‌آمیز نیست،در شرایطی که در این استان آب در خانه‌ها با محدودیت زیاد مواجه است این اقدام‌ها تحریک‌آمیز است، مسئولین درست مدیریت کنند و ضرورت‌های واقعی هر دو استان دیده بشود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به محدودیت های آبی  گفت:انتظار می‌رود در اقدام‌های جایگزین و استفاده از چاه‌ها و امثال آن هم امور بهداشتی و سلامتی مردم لحاظ بشود بعضی نگرانی‌ها وجود دارد که حتماً مسئولین عزیز توجه لازم را خواهند داشت و توضیحات مربوطه را هم برای مردم داشته باشند و نگرانی‌ها را رفع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به مناسبت‌های هفته، فرخنده میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام و روز پدر را تبریک گفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار