مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:

ایستادگی تا پای جان در راه دفاع از وطن آموزه شهداست

ایستادگی تا پای جان در راه دفاع از وطن آموزه شهداست
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان با حضور در منزل سردار شهید «محمدعلی حق بین»، از سرداران گیلانی جبهه مقاومت با خانواده این شهید دیدار کرد
کد خبر: ۹۴۱۴۸۳۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسن حبیبی در دیدار با خانواده سردار شهید «محمدعلی حق بین»، از سرداران گیلانی جبهه مقاومت، خانواده‌های معظم شهدا را الگوهای صبر، بردباری و پایداری دانست و اظهار کرد: امروز نظام، ملت و مملکت به برکت خون های پاک شهدای عزیز و ایثارگری‌های مجاهدان راه خدا و صبوری خانواده‌های معظم آنان در قله عزت و عظمت ایستاده است.

به اعتقاد وی، امروز شهدای عزیز مدافع حرم با تاسی از مکتب عاشورا برای احیای این مسیر و دفاع از حریم حرم حضرت عقیله بنی هاشم زینب کبری(س) چراغ عزت را روشن نگاه داشتند.

مدیرکل حفظ آثار گیلان تصریح کرد: شهید حق بین با عمل خالصانه خود به زیبایی دفاع مقدس را با محور مقاومت پیوند زد.

حبیبی با بیان اینکه مدیران و مسئولان برای دفاع از راه و مرام شهیدان با خدمت مضاعف به ملت آزاده و سرافراز ایران بزرگ اسلامی باید تلاش مستمر و مضاعف داشته باشند، گفت: باید از شهدا به خوبی آموخت که تا پای جان برای دفاع از وطن ایستادگی کرد و لذا مهمترین وظیفه امروز مدیران، خدمت به مردم و حفظ روحیه انقلابی است.

وی همچنین اضافه کرد: امروز وظیفه ما نسبت به گذشته سنگین تر است و همه موظفیم از عناصر فداکار و ایثارگر به هر طریق ممکن تشکر و قدردانی کنیم، زیرا به تعبیر مقام معظم رهبری، آحاد ملت مدیون این ایثارگران هستیم.

در پایان این دیدار، لوح سپاس و تابلوی نقاشی عکس شهید حق بین به خانواده این شهید والامقام  تقدیم شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار