امام جمعه تبریز:

ولایت مداری، انسجام ملی و استکبارستیزی از راه های حفظ انقلاب است

تبریز- امام جمعه تبریز ولایت مداری، پافشاری روی اصول و ارزش‌های انقلاب، حفظ وحدت و انسجام ملی، تقویت دشمن شناسی، استکبارستیزی و افزایش آمادگی دفاعی را از راه‌های حفظ انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۱۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

 گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز، افزود: در جشن انقلاب معمولاً از دستاوردها گفته می‌شود اما باید بگوییم که دستاورد فقط مادی نیست و نباید دستاوردهای معنوی را از قلم بیندازیم.

وی در ادامه به شکست‌ سیاست‌های ترامپ و روی کار آمدن دموکرات‌ها اشاره و بیان کرد: نخستین تلاش آن ها این بود که دولتی بر سر کار بیاید که آنها می‌خواهند و دوم اینکه می‌خواستند با یک جنگ مذهبی در افغانستان ایران را وارد یک جنگ کنند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: موضوع سوم برنامه ریزی در غرب کشور بر روی گروهک کومله که ایران را دچار چالش کنند و چهارم در جنگ آذربایجان و ارمنستان هم می‌خواستند آتش جنگ قومیتی شعله ور شود و هم ایران و آذربایجان را رو در رو کنند.

وی گفت: حملات بزرگ و پی در پی سایبری به تأسیسات ایران اسلامی در برنامه یک سال اخیر آمریکا بوده است، التهاب آفرینی در بازار ارز و طلا و برهم زدن امنیت داخلی ایران توسط صهیونیست‌ها از دیگر توطئه‌های یک سال اخیر بود.

حجت الاسلام آل هاشم ابراز داشت: به حول و قوه الهی همانگونه که از اول انقلاب خدا با این انقلاب بوده، بعد از این هم پیروز خواهیم شد.

وی در بخش دیگر سخننان خود با تبریک تولد امام جواد(ع)، گفت: تولد این امام معصوم پایان دلهره شیعه و آغاز عصر نوینی در دوره امامت بود. امام جواد(ع) الگوی جوان شیعی و مبارزه با دشمن بود.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: این هفته ولادت امیرالمومنین (ع) را هم داریم که یکی از صفات ایشان نبأ العظیم است. در ولادت امام علی (ع) از پدرانمان قدردانی کنیم اگرچه باید در طول سال هم این کار را انجام دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار