خبرهای داغ:

گشت محله محور بسیج در روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد

در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گشت محله محور بسیج به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) در روستا مومن آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۶۷۱
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه فرخنده فجر گشت محله محور رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستا مومن آباد در سرخه برگزار شد.

ابوالفضل مومن آبادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: هه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان است.

او افزود: دهه فجر تجسم اراده و عظمت ملت ایران است و تلاش دشمنان این است که مردم و انقلاب را از هم جدا کنند، اما دهه فجر و حضور همیشه مردم در صحنه، انقلاب را ماندگارتر از پیش کرده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) در ادامه اضافه کرد: با هدف بزرگداشت یاد و خاطره آن دوران گشت محله محور بسیج با حضور و مشارکت گسترده بسیجیان در جهت برقراری آرامش و امنیت در محله برگزار شد.

مومن آبادی بیان داشت: اهداف گشت محله محور ارتقاء آرامش و آسایش محله، مردمی کردن امنیت، ارتقا امنیت روانی و احساس امنیت در مردم و حفظ انسجام اعضاء پایگاه بسیجو افزایش ارتباط فکری و عاطفی پایگاه بسیج با مردم است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار