خبرهای داغ:

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با نیروهای انقلابی در سرخه دیدار کرد

همزمان با دهه مبارک فجر سرهنگ مهدی ادهم همراه با امام جمعه سرخه به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با نیروهای انقلابی محله دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۱۴۶۶۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا در دهه مبارک فجر حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه، سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولان در قالب طرح مسجد محوری و محله محوری با محمد کلامی و خلیل نجار از نیروی های انقلابی محله به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار هریک از رزمندگان خاطراتی از دوران انقلاب و فعالیت های خود را مطرح کردند.

همچنین در ادامه سرهنگ مهدی ادهم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های آن ها اظهار کرد: ما هر چه داریم از خون  مطهر شهیدان است ، درس بزرگ نهضت اباعبدالله الحسین (ع) آن است که برای حفظ دین و آرمان های الهی باید از همه چیز گذشت.

او با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی شهدای دفاع مقدس و رزمندگان باید زنده بماند، افزود: روحیه جهادی و الگوپذیری صحیح از سیره عملی اهل بیت (ع) از اصول پایداری راه حق و خدمت به خلق بوده، که باید در نسل جوان جامعه نیز تقویت شود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است و توانمندی‌ها و پیشرفت های چهل و سه ساله انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار