در ایام اله دهه مبارک فجر؛

نشست دوستانه با معاون وزیر آموزش و پرورش

در این نشست سرهنگ پاسدار ابوالفضل خداقلی پور مسئول سازمان ورزش بسیج با معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به دیدار و گفت و گو پرداخت.
کد خبر: ۹۴۱۴۳۵۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، در این دیدار ابوالفضل خداقلی پور ضمن تبریک ایام اله دهه مبارک فجر و تبریک انتصاب دکتر ستاری فرد به عنوان معاون وزیر آموزش و پرورش افزودند حضور جوانانی مومن و انقلابی مثل شما نشان از حرکتی انقلابی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و ما تجربه این اعتماد به جوانان را در دوران جنگ داشته‌ایم.
وی در ادامه از پتانسیل های بالقوه بسیج برای همکاری در تمامی سطوح با وزارت آموزش و پرورش ابراز علاقه‌مندی کردند و بیان کردند: بسیج همواره یک سازمان مردم نهاد بوده و آموزش و پرورش متولی آموزش مردم کشور از پایه ای ترین سطوح است که میتوان از این ظرفیت ها به نحو احسنت بهره‌برداری نمود، که بسیج با توجه به گستردگی اعم از نواحی، حوزه ها و پایگاه‌های خود در کشور میتواند قشر زیادی را جذب و با همکاری آموزش و پرورش تعلیم و تربیت نماید و راه را برای پیشرفت کشور هموار سازد؛ وی در ادامه با بیان این مطلب که بسیج دارای امکانات بسیار مناسبی همچون سه هزار سالن سرپوشیده و استخر، مرکز مطالعات و پژوهش بسیج، پایگاه های استعدادیابی و باشگاه مقاومت در بحث ورزش حرفه‌ای و قهرمانی می‌باشد؛ تاکید کرد: علاوه بر اینها بسیج کشور دارای مربیان با دانش فنی و متخصص است که می‌شود از آنها بهتر بهره‌مند شد. و در بحث رویدادهای ورزشی و المپیادها نیز میتوان تعاملاتی با یکدیگر داشت.
دکتر ستاری فرد نیز باتشکر از زحمات سازمان ورزش بسیج و دغدغه مندی دکتر قلی پور برای ایجاد ارتباط و همکاری سازمان ها و ارگان ها به نفع مردم این روحیه را مورد تحسین و اینکار را حرکتی انقلابی برشمردند و با تاکید براینکه در ورزش کشور باید بتوان بیشتر از مربیان و پتانسیل های داخلی کشور استفاده نمود ابراز داشتند در حال حاضر این مهم به طور کامل اتفاق نمی‌افتد.
در ادامه این نشست لوحی یادبود به عنوان هدیه از طرف سازمان ورزش بسیج به دکتر ستاری فرد تقدیم و صحبت هایی برای عقد تفاهمنامه هایی مابین سازمان ورزش بسیج و وزارت آموزش و پرورش به میان آمد.

نشست دوستانه با معاون وزیر آموزش و پرورش

نشست دوستانه با معاون وزیر آموزش و پرورش

نشست دوستانه با معاون وزیر آموزش و پرورش

نشست دوستانه با معاون وزیر آموزش و پرورش

نشست دوستانه با معاون وزیر آموزش و پرورش

ارسال نظرات
آخرین اخبار