خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت 22 بهمن

سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۱۴۲۲۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الفَجر ولَیالٍ عَشر وَ الشَفعِ والوَ تر

انقلاب ما انفجار نور بود

ایام الله دهه فجر یادآورصدای نان و مردان ازاده ایست که با تأسی از مکتب حسینی ، پیشینه‌ای سترگ در مبارزه با استعمار و استکبار دارد و در این راه دلاوری ها و حماسه های بزرگی آفریده است.

مردم ایران در این ایام با حضوری شکوهمند بزرگترین انقلاب قرن را رقم زنند و نظام جمهوری اسلامی را به رهبری بی‌نظیر امام خمینی (ره) مستقر نمودند . ایام الله دهه فجر یاد‌آور همه نیکی‌ها، ارزش‌ها و آرمان هاست

انقلاب اسلامی ایران که یادگار معمار کبیر انقلاب ، امام خمینی (ره) است؛ بعد از چهل و سه سال، توسط خلف صالح ایشان، امام خامنه ای(دام عزه ) ، کماکان در مسیر اصلی خود حرکت می کند و روند رو به رشد و تکاملی دارد.


ایران اسلامی بر اساس آمارهای بین المللی و رسمی در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی، علمی ،فرهنگی، اجتماعی و نظامی رشد چشمگیری داشته است. البته در برخی از زمینه ها رشد و شکوفائی بیشتر و در برخی موارد دیگر، کمتر بوده است.


اما آنچه که در این بین مشهود است؛ هر زمان بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی و امامین انقلاب گامی برداشته شده است، شاهد رشدی جهشی و هر زمان بر خلاف گفتمان اصیل انقلاب اسلامی، حرکتی شکل گرفته است شاهد ابتر ماندن یا رشد منفی اش بوده ایم.

 

#عشایر_انقلابی که اکثریت قریب به اتفاق خود را نه طلبکار بلکه مسئول انقلاب می دانند و با کمال افتخار حاضرند از انقلاب اسلامی و دستآوردهای آن، دفاع کنند و برای آن هزینه کنند و پای بیعتی که با امام امت بسته اند تا آخر محکم و استوار ایستاده اند.


مرفهین بی درد، وطن فروشان، حامیان اسلام آمریکایی و بانیان وضع موجود، هیچ سنخیتی با هویت حوزه های علمیه جهادی، انقلابی و#عشایر_انقلابی ندارند.

عشایر_انقلابی در شرایط خاص و بحرانی کشور از قبیلِ دفاع مقدس، دفاع از حرم، سیل، زلزله و کرونا در خط مقدم اند و خطر را به جان می خرند و در هنگام تقسیم غنایم و فرصت ها در صف آخرند و چه بسا اصلا در صف نیستند و این در حالی است که از حیث مالی و معیشتی با اقشار ضعیف جامعه برابری می کنند.

 

مدعیان دروغین طرفداری از حق مردم زیر پرچم سکولاریسم، که این روزها تمام امید دشمن اند؛ خود، اصلی ترین عامل به تاراج رفتن حق ملت اند.


به تعبیر مولای متقیان علی (ع)،" إِنَّهُمْ لَيَطْلُبُونَ حَقّاً هُمْ تَرَكُوهُ" هستند و حقی را طلب می کنند که خود آن را وا گذاشته اند.(نهج البلاغه، خطبه137).

 

 

ما معتقدیم تنها راه حل مشکلات موجود، عمل کردن مسئولین محترم اجرایی کشور، به نسخه ی نجات بخش " اقتصاد مقاومتی" است که امیدواریم دولت انقلابی و پرکار مستقر، قدر این فرصت را بداند و در این زمینه اقدام عاجلی انجام دهد.

در پایان به محضر ولی امر مسلمین عرض می کنیم:

آقای ما! همانند ابرهای سبک و بارانی تحت فرمان شماییم. هر زمان لازم باشد، باران ایجاد می کنیم و هر زمان نیاز باشد، سیل می آفرینیم.


#عشایر_انقلابی با توفیق خداوند متعال و تبعیت از رهنمودهای شما، در راستای بیانیه ی "گام دوم انقلاب"، در آستانه ی یک جهش علمی و ساختاری قرار گرفته اند که ان شاء الله به زودی محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار