اهدای ۷۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند در گچساران

آئین پویش لبخند نوعروسان رزمایش همدلی با اهدای ۷۰ سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند در گچساران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۹۶۸
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

سرهنگ باقر پسنده در حاشیه آئین پویش لبخند نوعروسان رزمایش همدلی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در گچساران اظهار کرد: دومین مرحله اعطای جهیزیه به زوج های جوان را در دهه فجر در سپاه ناحیه گچساران انجام شد.
وی بیان کرد: در سال ۵۷ ملت ایران اسلامی با رهبری امام راحل با رژیم تا دندان مسلح شاه می جنگیدند و در چنین روزی ملت ما ریشه کفر و طاغوت را کندند .
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه ۴۳ سال افتخار و عزت و اقتدار را کسب کرده ایم و افتخار خدمت گذاری به مردم را داریم، تصریح کرد: سپاه همیشه در خدمت مردم در تمام صحنه ها حضور دارد.
پسنده عنوان کرد:امروز سالروز عملیات والفجر ۸ است عملیاتی که برگ برنده در تاریخ ۸ سال دفاع مقدس می باشد.
وی گفت:دشمن تصور نمی کرد این عملیات در چنین‌مکان و با این ابعاد شکل بگیرد و در سال ۶۴ عملیات والفجر ۸ به پیروزی رسید و در آن به صدام درس نکته آموزی داده شد که نمی توانید با انقلاب اسلامی جنگید.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به توزیع ۵ مرحله جهیزیه توسط سپاه ناحیه این شهرستان، خاطرنشان کرد: به همت قرار گاه جهادی طلایه داران ظهور کهگیلویه وبویراحمد ۷۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بین زوج های نیازمند در گچساران توزیع شد.
پسنده با اشاره به اینکه تا کنون ۲۰۰ سری جهیزیه توسط سپاه این شهرستان توزیع شده است، بیان کرد: این اقدام در راستای کمک به ازدواج جوانان و همدلی با آنها انجام شده است.


اهدای ۷۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند در گچساراناهدای ۷۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند در گچساراناهدای ۷۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند در گچساراناهدای ۷۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند در گچساراناهدای ۷۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند در گچسارانانتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار