خبرهای داغ:

نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان محله در سرخه افتتاح شد

به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان محله در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۷۰۲
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان محله در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه افتتاح شد.

زهرا ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در حاشیه این افتتاح در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر کارگروه فرهنگی و جهادسازندگی پایگاه فاطمه زهرا (س) نمایشگاه مشاغل خانگی ویژه بانوان محله را راه اندازی کردند.

او افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای ایجاد خودکفایی، خودباوری و عدم وابستگی به بیگانگان با حضور اقشار مختلف مردم فراهم شده است و استقلال، خودکفایی و خود باوری مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای مردم ایران به خصوص جوانان و نوجوانان است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در ادامه اضافه کرد: در این نمایشگاه انواع سوغات، تولیدات، صنایع دستی و محصولات خانگی، حوله، آجیل، پوشاک، عسل و غیره عرضه می شود.

ادهم خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت 10 الی13 و عصرها ازساعت 16 الی20 با مراجعه به پایگاه کالاها و وسایل مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها