مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان:

سپاه قدس گیلان همواره یار و یاور امداد است

سپاه قدس گیلان همواره یار و یاور امداد است
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان گفت: در طول سالیان گذشته هر زمانی دست یاری به سمت سپاه قدس گیلان دراز کردیم آنان همیشه دست ما را گرفته و یار و یاور مددجویان بودند که جای بسیار قدردانی دارد.
کد خبر: ۹۴۱۳۷۰۱
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان در مراسم کلنگ زنی مرحله سوم و احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه سپاه قدس گیلان همواره یار و یاور بهزیستی و امداد در ساخت مسکن مددجویان بوده است، اظهار کرد: در طول سالیان گذشته هر زمانی دست یاری به سمت سپاه قدس گیلان دراز کردیم آنان همیشه دست ما را گرفته و یار و یاور مددجویان بودند که جای بسیار قدردانی دارد.

عباس اهرابی با اشاره به آغاز مرحله سوم ساخت مسکن مددجویان در گیلان گفت:در سال گذشته و در مرحله دوم ۷۰۰ واحد مسکن مددجویان با کمک سپاه قدس گیلان و خیرین احداث و در مرحله سوم هم ۵۰۰ واحد دیگر در اسرع وقت ساخته می‌شود.

وی مددجویان و محرومین را سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: یکی از اهداف امام راحل(ره) توجه به قشر محرومین و مستضعف جامعه است لذا مسوولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بهترین امکانات رفاهی را برای این قشر از جامعه فراهم کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار