سرپرست فرمانداری بندر آستارا خبر داد؛

آغاز مرحله ششم طرح شهید سلیمانی در آستارا

آغاز مرحله ششم طرح شهید سلیمانی در آستارا
سرپرست فرمانداری آستارا از آغاز اجرای مرحله ششم طرح شهید سلیمانی در بندر آستارا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۸۳
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر آستارا، عنایت رضایی‌پور درحاشیه آغاز مرحله ششم طرح شهید سلیمانی در محوطه حوزه شهید اژدرپور باغچه‌سرا اظهارکرد: طرح شهید سلیمانی یکی از موفق‌ترین طرح‌ها بوده که بواسطه شیوع کرونا آغاز شد و در قالب آن کارها و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه از جمعیت ۹۶ هزار نفری آستارا، ۶ هزار نفر بیمه نیستند یا بیمه خود را تمدید نکرده‌اند، گفت: مرحله ششم طرح شهید سلیمانی به منظور بیمه کردن افرادی صورت می‌گیرد که بیمه نیستند.

رضایی پور با اشاره به اینکه در قالب این طرح افراد فاقد بیمه، از سوی بیمه سلامت تحت‌پوشش بیمه قرار می‌گیرند، تصریح‌کرد: این طرح به صورت خانه به خانه اجرا شده و در قالب آن بسیجیان، اعضای گروه‌های جهادی و قرارگاه محله اسلامی در درب منازل حضور یافته و پس از تکمیل فرم‌های مربوطه، آن را در اختیار اداره بیمه سلامت قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: افراد بیمه شده در قالب این طرح از خدمات رایگان درمانی برخوردار می‌شوند.

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با اشاره به اینکه برای اجرای طرح، افراد به کار گرفته شده ابتدا به مردم در خصوص طرح اطلاع‌رسانی کرده و سپس به اجرای آن اقدام کنند،خاطرنشان‌کرد: فرهنگ‌‎سازی در خصوص بیمه در جامعه ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار