رئیس پلیس فتا استان البرز:

کلاهبردار تلفنی در استان البرز دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان البرز از دستگیری کلاهبردار تلفنی که با شگرد متقلبانه اقدام به برداشت غیرمجاز به مبلغ 900 میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۹۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ رسول جلیلیان، رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا و اعلام موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی به مبلغ 900 میلیون ریال، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

کلاهبردار تلفنی در استان البرز دستگیر شد

وی افزود: پس از بررسی موضوع مشخص شد طی تماس تلفنی فردی ناشناس با مالباخته و اعلام اینکه شما برنده جایزه همراه اول شده اید، وی را اغفال کرده و پس از دریافت اطلاعات کارت بانکی اقدام به برداشت غیرمجاز به مبلغ 900 میلیون ریال از حساب بانکی نامبرده کرده است.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه ماموران پلیس فتا پس از اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی متهم شدند و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند، از شهروندان خواست در تماس های افراد ناشناس هوشیار باشند و به هیچ وجه اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار آن ها قرار ندهند و بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا اعلام کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار