فرماندار جدید کوهسرخ باید پیگیر استقرار تمامی ادارات در این شهرستان باشد

طباطبایی با بیان اینکه حضور مستقیم ادارات به ویژه ادارات خدمات رسان یکی از الزامات توسعه هر شهرستان است، گفت: فرماندار جدید کوهسرخ باید پیگیر استقرار ادارات در این شهرستان باشد و ما هم در استانداری از ادارات کل خواهیم خواست تا مدیران ادارات خود را در این شهرستان مستقر کنند.
کد خبر: ۹۴۱۳۲۷۳
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،سید هادی طباطبایی، معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ما مدیون شهدا و بزرگوارانی هستیم که در مسیر انقلاب اسلامی خون خود را فدای انقلاب کردند.

 

 

وی با بیان اینکه فجر انقلاب اسلامی که انفجار واقعه نور بود، مردم مسلمان ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ با انقلاب و شورش بر علیه ظلم و ستم، جمهوری اسلامی را برای خود انتخاب کردند، افزود: ارزش های اسلامی و ارزش های دینی حاکم بر جامعه شد بر ارزش های پَست دنیوی غلبه کرد.

 

 

 

معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استانداری خراسان رضوی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: مردم با انتخاب دولت سیزدهم دوباره خواستار تحقق ارزش های دینی و اسلامی شدند و ما به عنوان خادمان نظام اسلامی باید بدانیم که مردم از ما حفظ این ارزشهای اسلامی را می خواهند.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه ما باید اخلاق فردی، اجتماعی و اداری خود را بر مبنای آموزه های دینی قرار دهیم، تصریح کرد: صبر در مقابل مخالف و خدمت بی منت برای مردم باید از جمله ویژگی های اجتماعی یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی باشد.

 

 

 

طباطبایی با بیان اینکه اگر این اخلاق بر ما ملکه شد می توانیم مدیر جهادی باشیم و اگر می خواهیم مدیر اسلامی باشیم باید مسلمان باشیم و اخلاق اسلامی بر ما ملکه شده باشد، اذعان کرد: مدیریت جهادی، دست پاکی، فساد ستیزی، وقت نشناسی برای مردم نیز حاصل این اخلاق است.

 

 

 

وی ادامه داد: فرماندار جدید کوهسرخ باید پیگیر استقرار ادارات در این شهرستان باشد و حضور مستقیم ادارات به ویژه ادارات خدمات رسان یکی از الزامات توسعه است و ما هم در استانداری از ادارات کل خواهیم خواست تا مدیران ادارات خود را در این شهرستان مستقر کنند.

 

 

 

معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استانداری خراسان رضوی همچنین اذعان کرد: یکی از بهترین نیروها را برای شهرستان کوهسرخ در نظر گرفته ایم و امیدواریم با کمک مردم خوب کوهسرخ بتوانیم توسعه شهرستان را رقم بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها