هادی سیاسی سپاه امامت تبریز:

مشکلات معیشتی ناشی از بی تدبیری و سوء مدیریت برخی مسئولان است

تبریز- یکی از هادیان سیاسی سپاه امامت تبریز گفت: حل مشکلات معیستی مردم به تحریم و جریان های خارجی هیچ ربطی ندارد بلکه ناشی از بی تدبیری و سوء مدیریت برخی مسئولان است که باید جواب آن را در داخل کشور جستجو کرد.
کد خبر: ۹۴۱۲۹۸۶
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد زاده در جمع کارکنان سپاه امامت تبریز افزود: اولین موضوعاتی که باید به آن پرداخت مسئله عدالت، تبعیض و ... است. متاسفانه امروز خادم جمهوری اسلامی ایران خیلی کم وبوده و جریان نفوذ برای ضربه زدن تلاش می کند، باید مراقب بود.

وی ادامه داد: مشکلات اصلی ضعف جامعه ما مدیریت است که در تصمیم سازی و تصمیم گیری باعث شده اتفاقات زیادی دامن گیر نظام اسلامی شود و باید قبول کنیم که برای انقلاب اسلامی خوب کادر سازی  نکرده ایم و فقدان مدیریت جهادی به خوبی ملموس و محسوس است.

احمدزاده اضافه کرد: در بحث واکسیناسیون خوب عمل کرده ایم در حالی که دولت قبل به این امر توجهی نداشت و نفت ما امروز خوب به فروش می رسد و نتیجه آن را در آینده خواهیم دید.  خلاصه هر جا تفکر و مدیریت جهادی حاکم بوده ما موفق بوده ایم و این یک واقعیت است و برای حل مشکلات اقتصادی مردم به یک سیستم یکپارچه و ساختار نظام اداری قدرتمند و مدیریت قوی و تلاش شبانه روزی نیاز داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار