خبرهای داغ:

رونمایی از سردیس سردار شهید سلیمانی در مجن و دیدار با خانواده شهدا+ تصاویر

شاهرود_در گرامیداشت دهه فجر، از سردیس سردار شهید سلیمانی در شهر مجن رونمایی و میقات صالحین و دیدار با خانواده شهدا به همت پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام انجام شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۶۹۶
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت دهه مبارک فجر از سردیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نامگذاری خیابان به نام مبارک این شهید در شهر مجن با حضور امام جمعه این شهر رونمایی شد.
در این مراسم که مسئولین محلی و بسیجیان این شهر حضور داشتند از سردیس این شهید رونمایی گردید.
این اقدام به همت شهرداری شهر مجن، قرارگاه نبی اکرم (ص)، پایگاه ثامن الائمه حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا سپاه ناحیه شاهرود و ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر این شهر انجام شد.
برنامه میقات صالحین با حضور حلقه‌های صالحین بسیج ثامن الائمه (ع) شهر مجن و با حضور معاون بازرسی سپاه ناحیه شاهرود و فرمانده و شورای حوزه مقاومت کربلا و امام جمعه این شهر در گرامیداشت دهه فجر در مصلی نمازجمعه برگزار گردید.
دیدار بسیجیان با خانواده شهدای روستای ابرسج
همچنین بمناسبت دهه مبارک فجر در قالب قرارگاه محله مسجد محور، با حضور امام جماعت و فرماندهان پایگاه‌های شهید مطهری حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و عترت حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول (س) با مادر شهیدان علی سلمانی و شهید عباس برجسته واعظی در روستای ابرسج دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها