خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

برگزاری ۱۱۵ برنامه طی دهه فجر در شهرستان فامنین

فامنین-فرمانده سپاه ناحیه فامنین از برگزاری ۱۱۵ برنامه طی دهه مبارک فجر در شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۶۸۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
برگزاری ۱۱۵ برنامه طی دهه فجر در شهرستان فامنین

سرهنگ سیدروح الله حسینی شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: امسال در سطح شهرستان فامنین ۱۱۵ برنامه طی دهه مبارک فجر برگزار می‌شود که این برنامه‌ها تنوع و تعدد بیشتری نسبت به سال گذشته دارد.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با رعایت ابلاغیه‌های بهداشتی مقابله با کرونا برگزار می‌شود، گفت: از برنامه‌های شاخص این دهه می‌توان به دیدار با امام جمعه شهر، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم و معزز شهدا، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و نظارت بر روند واکسیناسیون در شهرستان فامنین اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: از دیگر برنامه‌های فرهنگی ورزشی این دهه برگزاری مسابقه ورزشی در سطح بسیج و ادارات شهرستان، نهضت‌های روشنگری و تبیین در مدارس و پایگاه‌های مقاومت، نواختن زنگ انقلاب در مدارس و جلسات تحکیم بنیان خانواده است .

وی در ادامه برگزاری جلسه اخلاق مدیران شهرستان، نشست گفتمان‌سازی افزایش جمعیت، برگزاری مسابقات شعر و نقاشی و عطرافشانی و غبارروبی مزار مطهر شهدا را از دیگر برنامه‌های این دهه در شهرستان فامنین برشمرد.

حسینی گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و یادواره‌های شهدای آبروی محله، آذین‌بندی و نورافشانی در سطح شهر و سرکشی از ایثارگران و جانبازان انقلاب از برنامه‌های دیگر سپاه و بسیج در این دهه مبارک است.

وی با تاکید به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد جهاد تبیین از همه مسئولان و بسیجیان خواست به این فرمان رهبر معظم انقلاب جامعه عمل پوشانده و این سفارش مهم را در همه سطوح اجرایی کنند و دستاوردهای معنوی و مادی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در همه سطوح بازگو کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار