خبرهای داغ:
خطیب جمعه وردنجان گفت:

عوامل پیروز انقلاب،دین ودیانت، ولایت فقیه و مردم است

امام جمعه وردنجان افزود:سه عامل مهم "مردم" ، وجود "رهبر و ولایت فقیه "و "اسلام، دین ودیانت" موجب پیروزی و تداوم انقلاب شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۵۴۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بشارتهایی دارد و آن پیشرفت هایی است که در زمینه های مختلف به دست آمده طبق بیانیه گام دوم انقلاب هنوز راه های نرفته زیاد است که باید پیش برویم تا به نقطه مطلوب برسیم.

امام جمعه وردنجان اظهار کرد: شکست آمریکا و استکبار جهانی در جنگ اقتصادی ناشی از تعهد تولیدکنندگان داخلی است که با تکیه بر ظرفیت های داخلی به خوبی توانستند ادای تکلیف کنند،حمایت از تولیدات داخل وظیفه همگان است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهر وردنجان، بااشاره به سوم رجب سالروز شهادت حضرت امام هادی علیه السلام گفت: حضرت امام هادی توانست با هوشیاری و بصیرت در زمان خلفای ظلم  و جور مثل متوکل عباسی و دیگر خلفای ستمگر، شیعیان را ساماندهی کند و اسلام را پیش ببرد.

حجت الاسلام محمدی بااشاره به رحلت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی ادامه داد: ایشان فقیه عالی مقام و مرجع بصیر،از استوانه‌های حوزه‌ی علمیه قم و از برجستگان علمی و عملی و پر سابقه‌ترین عالم دینی و امین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی بودند.

امام جمعه وردنجان گفت:  وفا و عمل به  عهدی که با خدا بسته ایم ،از برگزار کنندگان نماز، اهل انفاق، خدا محور و خدا ترس  بودن، از علل عاقبت به خیری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار