امام جمعه شهرستان هیرمند:

لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه توجه به توان داخلی است

امام جمعه هیرمند : با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران دست آمریکا از غارت کشور کوتاه شد و این امر برای استکبار جهانی ناگوار بود.
کد خبر: ۹۴۱۲۵۳۱
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از هیرمند، حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه هیرمند در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامیداشت چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی خدمات زیادی در مناطق محروم و دوره افتاده استان در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان، احداث جاده‌ها، گازرسانی، برق رسانی و دیگر خدمات به مردم در این مناطق ارائه شد ه است و این خدمات به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری  بوده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارآفرینان و تولید کنندگان گفت: لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه توجه به توان داخلی و شرطی نکردن اقتصاد به خارج است.

خطیب جمعه هیرمندافزود: این سخنان مقام معظم رهبری باید مورد توجه ویژه مسئولان بویژه تولید کنندگان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی با یادآوری حادثه دلخراش شهادت یک تن از پرسنل فداکار خدوم و جانبرکف، نیروی انتظامی، خواستار مقابله شدید، و برخورد قاطعانه دستگاه قضائی با این جانیان از خدا بی‌خبر شد‌.

خطیب جمعه هیرمند در پایان در خصوص تاخیر در تحویل سهمیه‌ نفت خانوار، به ضرورت تسریع در سوخت‌رسانی به مردم تأکید و بیان کرد: با توجه به تداوم فصل سرما و لزوم تداوم استفاده از لوازم خانگی گرمازا متأسفانه مردم از وضعیت توزیع نفت در سطح شهرستان، رضایت ندارند، از سوی دیگر سختگیری‌های اداری در شرکت نفت جهت تحویل سوخت‌ به توزیع‌کنندگان، باعث کندی خدمات‌رسانی به مردم شده‌است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار