دیدار با خانواده شهدا جهاد کشاورزی در زاهدان

بمناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با خانواده معظم شهدا و ایثارگران سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان و اداره کل غله و خدمات بازرگانی دیدار و گفتگو شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۴۸۷
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، بمناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان، مدیر بسیج کارمندان سپاه سلمان استان و جمعی از مسئولین استانی و مقامات لشکری وکشوری با خانواده معظم شهدا و ایثارگران سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان و اداره کل غله وخدمات بازرگانی دیدار و گفتگو شد.

 در این دیدار رضا اکرمیان، مشاور رئیس سازمان و رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهادکشاورزی استان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه یکی از برنامه های محوری و ارزشمند امور ایثارگران سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران است اظهار امیدواری کرد این دیدارها در مناسب های مختلف در راستای توسعه و ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه سازی این فرهنگ تداوم داشته باشد.

 گنجعلی مدیر کل غله و بازرگانی استان سیستان و بلوچستان نیز افزود: هرچه در راه تکریم خانواده معظم شاهد و ایثارگر تلاش کنیم کم است و بحق صبر و استقامت خانواده شهدا قابل ستایش و ستودنی هست .

همچنین حجت الاسلام عبدالحسین سجادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه شهدا و ایثارگران از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند گفت: امروز اقتدار و صلابت کشورمان مرهون و مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است.

هراتی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان زاهدان وجود خانواده معظم شهدا و ایثارگران در جامعه را مایه مباهات و دلگرمی دانست.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدایا به نمایندگی از خیل عظیم خانواده معظم شهدا از تعداد دو خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین سرکار خانم آمنه کیخا فرزند برومند شهید والامقام امیر کیخا بعنوان فرزند نمونه استانی تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار