برگزاری نشست تخصصی «گفتمان انقلاب اسلامی و جهاد تبیین» در بستر شبکه شاد

با حضور برادر بسیجی ورزمنده دوران دفاع مقدس حاج محمد زاهد شیخی نشست تخصصی «گفتمان انقلاب اسلامی و جهاد تبیین» در بستر شبکه شاد ویزه مدیران ومعاونین پرورشی آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۴۲۶
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرگرد پاسدار بشیر مرادقلی فرمانده کانون بسیج فرهنگیان ناحیه ۲ زاهدان گفت: با حضور برادر بسیجی ورزمنده دوران دفاع مقدس حاج محمد زاهد شیخی نشست تخصصی «گفتمان انقلاب اسلامی و جهاد تبیین» در بستر شبکه شاد ویزه مدیران ومعاونین پرورشی آموزش و پرورش برگزار شد.

استاد دانشگاه و عضو جبهه انقلاب فرهنگی افزود: لازمه پیشرفت هر نظام موفق، توجه به دستگاه تعلیم و تربیت و وزارت علوم آن کشور است، زیرا برای تغییر نگرش افراد بایستی از پایه شروع کرد لذا اگر نظام اسلامی ما بخواهد اصحاب آخر الزمانی سید الشهدا(ع) را تربیت کند و بیرق امام حسین(ع) را به منجی عالم بشریت برساند بایستی از مدرسه شروع کند.

محمد زاهدشیخی بیان کرد: لازمه پیشرفت هر نظام موفق، توجه به دستگاه تعلیم و تربیت و وزارت علوم آن کشور است، زیرا برای تغییر نگرش افراد بایستی از پایه شروع کرد لذا اگر نظام اسلامی ما بخواهد اصحاب آخر الزمانی سید الشهدا(ع) را تربیت کند و بیرق امام حسین(ع) را به منجی عالم بشریت برساند بایستی از مدرسه شروع کند.

استاد دانشگاه و عضو جبهه انقلاب فرهنگی در نشست تخصصی «گفتمان انقلاب اسلامی و جهاد تبیین» که در بستر شبکه شاد ویژه مدیران و معاونین پرورشی به صورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: نظام اسلامی ما نظام امام زمانی(ع) است زیرا در آن هم اهل سنت به نوعی منتظر ظهور حضرت مهدی موعود(ع) هستند و معتقدند بدنیا خواهد آمد و هم اهل تشیع در آن اعتقاد دارند که امام مهدی (ع) به دنیا آمده اند و غیبت صغری ایشان پایان یافته و اکنون در غیبت کبری حاضراند، لذا عالم را محضر خداوند متعال و حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می دانند.

وی افزود: آنچه حضرت آقا(مدظله العالی) به عنوان جهاد تبیین مشخص فرموده اند آن است که اکنون جنگ جنگ اراده ها، نگرش ها و باورها است.

این مقام مسئول تصریح کرد: به بیان دیگر ما در اثبات خودمان اقدام نمی کنیم اما جریان باطل و مشرکی که رسانه ملی ما را برای سه ثانیه هک می کند، در دنیا بلوای رسانه ای ایجاد می کند که توانسته است جمهوری اسلامی را به مدت سه ثانیه هک کند و برای ایجاد این پارازیت جشن می گیرد.

وی ادامه داد: کسانی که از بر اندازی این نظام به سه ثانیه رسیده اند و آن را جشن می گیرند و همواره عوامل محدثه برای این انقلاب بوده اند همان ها می توانند عواملی برای مبقیه این انقلاب باشند.

شایان ذکر است این جلسه پر محتوا از طریق کانال شبکه شاد و در گروه مدیران، مربیان و معاونین پرورشی ناحیه ٢ زاهدان به مدت ٢۴ ساعت به صورت آفلاین در دسترس می باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار