سرپرست فرمانداری کوهسرخ معرفی شد

"مرتضی شرف‌الدین شیرازی" با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی و مسوولان محلی، طی آیینی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کوهسرخ در جنوب غرب خراسان رضوی معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۰۰۴
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی،سید هادی طباطبایی،سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در آیین تودیع و معارفه فرماندار قدیم و جدید کوهسرخ، در سخنانی با اشاره به نقش برجسته مردم در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و پشتیبانی از نظام، گفت: مسوولان باید به عنوان خادمان مردم در راستای رفع مشکلات ولی نعمتان خود تلاش کنند. 

 

سیدهادی طباطبایی با بیان اینکه رعایت اخلاق اسلامی و توجه ویژه به ارباب رجوع باید سرلوحه کار مدیران نظام اسلامی باشد؛ گفت: در شرایط فعلی باید مدیران نظام اسلامی تلاش کنند تا زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی فراهم شود. 

 

وی افزود: باید مدیران برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب بکوشند و در این مسیر از جلب مشارکت مردم غافل نشوند. 

امام جمعه کوهسرخ نیز در این مراسم گفت: در چند سال اخیر زحمات زیادی برای آبادانی کوهسرخ کشیده شده است، که البته کافی نیست و باید تلاش های بیشتری برای رفع محرومیت از این منطقه صورت گیرد.

 

حجت الاسلام محمود رضایی تولایی، با تاکید بر اینکه مدیران باید به طور جهادی برای زدودن غبار محرومیت از چهره کوهسرخ تلاش کنند، از استاندار خراسان رضوی و دیگر مسوولان استان خواست که توجه ویژه ای به توسعه این شهرستان نوپا داشته باشند و از ظرفیت نیروهای توانمند بومی شهرستان در این مسیر بهره بگیرند.

 

در این آیین مرتضی شرف الدین شیرازی به عنوان سرپرست فرمانداری کوهسرخ معرفی و از خدمات رضا رمضانی در دوران تصدی مسوولیت فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

 

شهرستان کوهسرخ با ۲۸ روستا به مرکزیت شهر ریوش با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شمال شهر کاشمر و ۲۲۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار