خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه سید الشهدا(ع):

اصفهان یکی از سرآمد ترین شهرها در پیروزی انقلاب اسلامی بود

فرمانده قرارگاه سید الشهدا(ع) با اشاره به نقش اصفهان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ گفت: اصفهان یکی از سرآمد ترین شهرها در پیروزی انقلاب اسلامی بود
کد خبر: ۹۴۱۱۹۱۵
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، یادوراه 700 شهید شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرماندارشهرستان،امام جمعه،فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهرو میمه،شهردار و رئیس و اعضای  شورای شهر،رئیس بنیاد شهید ، تنی چند از مسئولان و مردم شهید پرور شاهین شهر در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

سردار جواد استکی در ابتدای مراسم با اشاره به مبارزات مردم شهر اصفهان در برابر رژیم پهلوی گفت: مردم شهر اصفهان با اتحاد و ایستادگی توانستند نقش بارزی در مبارزه با رژیم پهلوی ایفا کنند و اصفهان به واقع یکی از سرآمد ترین شهرها  در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد:در روز 12 بهمن بزرگترین استقبال تاریخ از حضرت امام خمینی(ره) اتفاق افتاد و در آن روز باشکوه چندین اتوبوس از مردم شهر اصفهان به بهشت زهرا رفتند و ارادت خود را به امام خمینی(ره) نشان دادند.

فرمانده قرارگاه سید الشهدا(ع) با تاکید بر جنایت های بی شمار رژیم پهلوی بر علیه مردم کشور گفت:میلیارد ها دلار از پول مردم ایران تحت اعطای وام های مختلف به کشورههای اروپایی داده شد و در همان حال مردم از کوچکترین امکانات رفاهی برخوردار نبودند.

وی افزود:با پیروزی انقلاب اسلامی،زلزله سیاسی بزرگی در جهان به وقوع پیوست و دست اجانب و استکبار جهانی از ایران جدا شد و مردم از یوغ استبداد شاهنشاهی نجات پیدا کردند.

سرتیپ پاسدار جواد استگی در پایان با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای عموم مردم به خصوص جوانان تبیین شود،گفت:مهمترین وظیفه همه ما جهاد تبیین است که بتوانیم بر علیه جریان تحریف دشمن دستاوردها و موفقیت های انقلاب اسلامی را بازگو و تبیین کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها