سردار حسن‌زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ:

خدمت جهادی در مناطق کم‌برخوردار تهران تا سه سال آینده ادامه دارد

فرمانده سپاه تهران بزرگ در مراسم افتتاح عملیات بزرگ خدمت جهادی گفت: این عملیات‌ها مقطعی نیست و حداقل تا سه سال آینده ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۵۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
خدمت جهادی در مناطق کم‌برخوردار تهران تا سه سال آینده ادامه دارد
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، مراسم آغاز مرحله سوم عملیات جهادی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به دو محله ی محروم منطقه ۱۹ با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم، اصحاب کریمی فرمانده قرارگاه شهید اسدالهی سپاه تهران بزرگ اظهار کرد: این سومین عملیات متمرکز است که نخستین عملیات در منطقه ۱۲ با مرکزیت هرندی ۱۵ روز به طول انجامید.

وی ادامه داد: دومین مرحله طی ۱۲ روز در منطقه ۱۶ انجام شد. محورهای این عملیات شامل بخش های عمرانی و زیباسازی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی، امنیتی، علمی و تحصیلی، اشتغال‌زایی و اجتماعی است.

در ادامه سید مهدی هدایت، شهردار منطقه ۱۹ گفت: پیش از انقلاب نیز این گروه های جهادی بودند که انقلاب کردند و تمامی کارهای بزرگ پس از انقلاب اسلامی نیز به دست این بزرگواران انجام شده است‌.

شهردار این منطقه بیان کرد: سپاه با وجود اینکه در خصوص مشکلات محلات وظیفه‌ای ندارد اما در این حوزه ورود کرده است. ناحیه ۳ منطقه ۱۹ به دلیل مانع های توسعه تبدیل به منطقه‌ای محروم شده است و محله‌ای که می‌توانست فرصت باشد به یک تهدید تبدیل شده است!

وی ادامه داد: با راه اندازی یک کلانتری، امنیت ناحیه ۳ منطقه ۱۹ افزایش یافته است و دستفروش های این ناحیه نیز طی ۱۰ روز آینده ساماندهی خواهد شد.

هدایت خطاب به سردار حسن زاده عنوان کرد طرح مسکن سازی این ناحیه تهیه شده است و خدمت شما ارسال خواهیم کرد که با حضور شما در جلسه‌ای با معاون وزارت شهرسازی این مسکن سازی انجام شود و این منطقه به یک فرصت در شهر تبدیل شود.

در ادامه این مراسم سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: مردم تهران به ویژه در جنوب تهران بهترین مردمی انقلابی و ارزشمند داریم. مناطق جنوبی تهران مناطق انقلابی و شهید پرور هستند که متناسب با شأن آن ها باید خدمات ارائه شود.

سردار حسن‌زاده گفت: اقدامات جهادی به‌موقع و سریع وظیفه تمامی ما است، البته دستگاه های اجرایی باید بیش از این به وظایف خود توجه داشته باشند.

وی اظهار کرد: ۶ محله کم برخوردار تهران را در دستور کار خود قرار داده ایم، مردم این محلات، بیشترین برخورداری را به لحاظ فرهنگ، ایمان، شخصیت و عزتمندی دارند اما بعضی از خدمات کمتری برخوردار هستند.

سردار حسن‌زاده در ادامه گفت: از همین رو برای رسیدگی به این محلات عملیات‌های طراحی شده که در این عملیات ها این مناطق به محله‌های کوچکتر تبدیل شده است که با کمک تمامی دستگاه اجرایی به‌صورت متمرکز و فراگیر در قالب فعالیت‌های جهادی خدمات ارائه شود.

افزود: این عملیات‌ها مقطعی نیست و حداقل تا سه سال آینده ادامه خواهد داشت که در نهایت مشکلات مردم تقلیل پیدا کند. پیش از اجرای هر یک از این عملیات ها، طی یک ماه مشکلات هر محله شناسایی می شود و طی ۱۰ روز این عملیات انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار