خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی ایران

همدان-سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۱۱۲۲۷
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: چهل و سومین عید غدیر انقلاب اسلامی ایران از راه رسید. اولین ولی فقیه زمان در روزگار غیبت کبری، حضرت امام خمینی (ره) با نسیم علوی، دم مسیحایی و عصای موسوی خود، فرعونیان زمان را در هم کوبید و انقلابی عظیم به وسعت تاریخ بشریت خلق کرد که خلف صالح حضرت امام خامنه‌ای عزیز از آن به عنوان بزرگ‌ترین تحول یاد می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: ذکر دستاوردهای وصف نشدنی این انقلاب اعجازانگیز شایان توجه عالمیان بوده و در این مقوله نمی‌گنجد و نیز فتنه‌های پی در پی و نوظهور هم قابل گریز نیستند و اهل بصیرت و معرفت و دانایان همه بر آن واقف هستند.

در بیانیه آمده است: ما مجاهدین انقلابی در سپاه انصار الحسین(ع) همدان بر این باور هستیم که شعله‌های انقلاب اسلامی ایران همچنان شعله‌ورتر از همیشه در مقابل دوزخیان زمان زبانه کشیده و دسیسه‌های شیطنت‌آمیز و منافقین را در این آتش روشنگری خود می‌سوزاند و بحمدالله نابود می‌کند. هیچ توطئه‌ای نتوانسته هیزم و سوخت این آتش را بر ملت و حکومت اسلامی ما تحریم کند.

این بیانیه می‌افزاید: با تکیه بر همین صلابت و قدرت امت بصیر در اقصی نقاط کشور اسلامی مان ایران و به ویژه دار المجاهدین همدان و لبیک به فرمان علمدار مقتدر عصر ظهور دهه فجر امسال را با شعار جشن ملی ۱۴۰۰، دهه فجری ستودنی خواهیم ساخت. و اینک در سنگر سربازی امام زمان(عج) انتظار می‌رود که همه نخبگان، پیشکسوتان، جوانان و آحاد ملت جهاد تبیین را سرلوحه امورات خود قرار داده و در عرصه‌های حقیقی و مجازی فجرآفرینی نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار