فرمانده سپاه ناحیه چرداول:

۲۲۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در چرداول اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت: ۲۲۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در چرداول اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۰۵۳
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ پاسدار “هدایت سلمانیان”، فرمانده سپاه ناحیه چرداول  گفت: انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین انقلاب های تاریخ است که معادلات جهانی را تغییر داد.

وی افزود: وضعیت کشور در زمان پهلوی مناسب نبود و بیگانگان بر کشور تسلط داشتند به همین دلیل بود که مردم خواهان تغییر برای رسیدن به شرایط بهتر شدند.

سلیمانیان در ادامه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی در اوج عزت و افتخار است به همین دلیل نیاز است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول خاطر نشان کرد: دشمنان امروز به دنبال تضعیف دستاوردهای نظام اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی هستند که همه وظیفه دارند تا در این زمینه آرمان های انقلاب اسلامی را تبیین کنند.

وی بیان داشت: به مناسبت دهه فجر در سطح سپاه ناحیه چرداول ۲۲۰ برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد که از جمله این برنامه ها می توان به رژه خودرویی، دیوار با خانواده شهدا، کمک مومنانه ، محرومیت زدایی، تداوم شهید سلیمانی، گشت رضویون، نشست های بصیرتی، اجتماع ۲۲ بهمن و ... اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه چرداول تصریح کرد: برنامه های دهه فجر با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح روستاها، بخش ها و رده های مقاومت چرداول ادامه دارد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار