نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند و بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی کشور باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۹۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز یکشنبه در دیدار با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استان مرکزی در اراک اظهار کرد: آحاد مردم و مسئولان در برابر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مسئول هستند اما این قشر نیز به عنوان یادگاران جهاد، ایثار و فداکاری باید الگوی حسنه اخلاقی و تربیتی در جامعه باشند.

دری نجف آبادی گفت: نهاد بنیاد شهید نیز به عنوان متولی امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید سرآمد دیگر دستگاه‌های اجرایی باشد و با جذب نیروهای پاک‌دست و با تقوا در جهت تحقق آرمان‌های شهدای گرانسنگ گام بردارد.

وی ادامه داد: قداست خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و کارگزاران این قشر فداکار یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و تمامی فضائل اخلاقی باید در این جامعه جاری و ساری باشد.

امام جمعه اراک بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند و بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یکی از متولیان امور فرهنگی کشور باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم باید از تکرار نقاط ضعف گذشته پرهیز کرده و نقاط قوت را تقویت کند و با تمام توان در جهت آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب گام بردارد.

امام جمعه اراک بیان کرد: ایجاد اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر باید از اولویت های مهم بنیاد شهید باشد و بنیاد شهید برای تامین اشتغال این قشر باید به سمت و سوی اشتغال سالم و مولد با رویکرد تولید و بهره‌وری هرچه بیشتر حرکت کند.

دری نجف آبادی گفت: تامین مسکن و فراهم کردن زمینه ازدواج فرزندان شهدا و ایثارگران یک ضرورت مهم است و بنیاد شهید باید در این خصوص برنامه های دقیقی تنظیم و عملیاتی سازد.

وی خاطرنشان کرد: سلامت درون دستگاهی از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران است و پست‌های مدیریتی حساس به خصوص در حوزه مالی و اعتبار این نهاد انقلابی باید در اختیار افراد پاکدست قرار گیرد و این نهاد باید الگویی برای دیگر دستگاه‌های اجرایی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار