خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

در دولت انقلابی، مسولیت به افراد کاردان سپرده می شود

حجت الاسلام معبودی گفت: دولت با تمام ظرفیت و با روحیه جهادی و انقلابی در حال رفع مشکلات معیشتی مردم است و انشاا.. در ماه های آینده شاهد نتایج این تلاش خواهیم بود.
کد خبر: ۹۴۱۰۸۱۰
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع کارکنان سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز با اشاره به نقاط مثبت دولت در ایجاد امیدآفرینی در شرایط فعلی بیان کرد: گشایش هایی در رابطه با قرادادهایی که با کشور های مختلف همچون چین بسته شد که در آن چینی ها در ساختن ۴ میلیون خانه و ساخت ۱۴ هزارکیلومتر ریل راه آهن کمک کنند.

وی گفت: همچنین خرید روزانه یک میلیون بشکه نفت به قیمت روز، کاهش تنش های منطقه ای با عربستان، قرارداد گازی با ترکمنستان، سوپاپ گازی تامین کمبود گاز از طریق ترکمنستان و در سوریه فعالیت های اقتصادی در بخش خانه و صنایع کشور سوریه ایجاد شده است.

حجت الاسلام معبودی به موارد دیگر امیدآفرینی دولت اشاره کرد و افزود: عزم دولت در مبارزه با فساد بسیار جدی و امیدآفرینی است. ۳۲ سال بود که ما منتظر دولت اسلامی بودیم که امروز مستقر شد. حضور در صحنه ها و مواجه شدن با مشکلات مردم به صورت مستقیم و بازگشت و آزادسازی برخی از دارایی های بلوکه شده ایران از عراق و از کشور های دیگر به طور مستقیم یا به صورت تهاتر، صادرات خارجی ایران، عدم استقراض از بانک مرکزی که باعث بی ارزش شدن پول ملی شد بخشی از فعالیت های دولت انقلابی است.

وی اظهار کرد: مبارزه شدید با ویروس کرونا و کاهش مرگ و میر، و سفر اخیر رئیس جمهور به مسکو و بستن قراردادهای مهم که به حول و قوه الهی در ماه های آینده شاهد تحولات مثبت در عرصه زندگی مردم خواهیم بود و دولت‌ با همه وجود در این مسیر تلاش می کند. به ویژه شخص رئیس جمهور با اخلاص و روحیه انقلابی و جهادی در تلاش برای رفع آسیب هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین در جواب سوال پاکسازی دولت از افراد دولت قبلی بیان کرد: رئیس جمهور از ابتدا اعلام کرد وابسته به هیچ جناحی نیست و تلاش براین است که به افراد کاردان مسولیت داده شود و کسانی که بانی وضع موجود نیستند در دولت بمانند اما کسانی که بانی وضع موجود هستند و کارایی ندارند کنار گذاشته شوند.

وی با اشاره به بارتاب نماز خواندن رئیس جمهور در کاخ کرملین گفت: اولا به وظیفه و تکلیف شرعی خواندن نماز اول وقت عمل کرده و پیام دیگر این رفتار این است که رئیس جمهور با این کار خواست این پیام را دهد که ما با شما تعامل می کنیم اما متکی به کدخدا نیستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار