به همت حوزه مقاومت فاطمیه از ناحیه ثارا... یزد:

کارگاه مهارت‌های ارتباطی از سلسله کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده برگزار شد

کارگاه مهارت‌های ارتباطی از سلسله کارگاه‌های تحکیم بنیان خانواده به همت واحد فرهنگی حوزه مقاومت فاطمیه و همزمان با هفته زن برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۷۲۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،این کارگاه، با هدف آموزش مهارت‌های کلامی به بانوان در ارتباطلات خانوادگی بویژه در ارتباط با همسر و فرزند به مدت ۱۰ ساعت در محل حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) خیابان مهدی (عج) برگزار گردید.
سخنران کارشناس کارگاه، آقای هادی پور از روحانیون حوزه علمیه یزد و از مشاوران و پژوهشگران حوزه خانواده به بیان تکنیک‌های ارتباط موثرکلامی و رفتاری با همسر و فرزند وبیان اسیب‌ها و اشتباهات رایج بی توجهی در کسب این مهارت در خانواده‌ها از جمله وقوع طلاق‌های عاطفی و حتی طلاق‌های محضری پرداخت وراهکار‌های جلوگیری از این اسیب‌های رایج خانوادگی را به تفصیل و همراه با مصادیق عینی بیان کرد.
در دومین جلسه کارگاه، جانشین محترم فرماندهی سپاه الغدیر یزد، سردار زارع کمالی بهمراه جانشین فرماندهی ناحیه ثارالله یزد سرهنگ نصیری نیز از کارگاه بازدید بعمل اورده و ضمن تقدیر از برگزاری این کارگاه، بر نیاز خانواده‌ها به برگزاری چنین کارگاه‌هایی تاکید نمود وی در ادامه بخش‌هایی از سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) را بیان نمود و خواستار اقتدای بیش از پیش بانوان به حضرت زهرا (س) به عنوان اسوه حسنه، شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار