مادران و زنان در پویایی جامعه نقش بسیار مهمی دارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: مادران و زنان در پویایی جامعه نقش بسیار مهمی دارند آنها با تربیت و تحویل فرزندان برومندی در جامعه می‌توانند نقش موثری در پیشرفت کشور ایفا کنند.
کد خبر: ۹۴۱۰۱۵۳
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، جشن میلاد کوثر با حضور فرمانده سپاه، بخشداران بخش بیرک و آشار، میردوست خاشی مدیر آموزش و پرورش، شورای اداری، مادران و بانوان، دانش آموزان، فرهنگیان، بسیجیان و عموم مردم در محل سالن آموزش و پرورش مهرستان برگزار شد.

 فرمانده بسیج سپاه مهرستان ضمن تبریک میلادکوثر و گرامیداشت روز زن و مادر،گفت: مادران و زنان در پویایی جامعه نقش بسیار مهمی دارند آنها با تربیت و تحویل فرزندان برومندی در جامعه می‌توانند نقش موثری در پیشرفت کشور ایفا کنند.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی به شاخص های زن انقلابی اشاره کرد و افزود: زن انقلابی دارای فطرت اصیلی است که محاصل آن تحویل فرزندانی همچون معمار کبیر انقلاب،رهبری معزز،حاجی قاسم سلیمانی،حاج قاسم میرحسینی ، حاج حبیب لک زایی،و دیگر شهدای بومی شهرستان مهرستان که جانشان را تقدیم انقلاب و نظام کرده اند،اشاره کرد.

میردوست خاشی مدیر آموزش و‌پرورش مهرستان در حاشیه این مراسم از نقش مادران در کمک به آموزش و پرورش برای تحویل فرزندان صالح و سالم به جامعه اشاره داشت و گفت: فرزندان ما ساعات کمی در اختیار معلمین زحمت کش هستند و مادران در امر تعلیم و تربیت نیز اهتمام داشته باشند.

گفتنی است در پایان بااهدای لوح تقدیر وهدایایی از زحمات کارکنان بانوان ادارات،مادران،خواهران بسیجی و فرهنگیان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات