برگزاری مسابقه تیر اندازی بانوان پایگاه مقاومت مائده بافق/تقدیر از مادر شهید و سادات به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)

یک دوره مسابقه تیر اندازی ویژه خواهران بسیجی پایگاه مقاومت مائده شهدای خواهر، در شهرستان بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۲۴
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ یک دوره مسابقه تیر اندازی ویژه خواهران بسیجی پایگاه مقاومت مائده شهدای خواهر، در شهرستان بافق برگزار شد.
 خالقدادی گفت: این مسابقه تیر اندازی با تفنگ بادی با شرکت ۱۶ نفر از خواهران بسیجی در سالن ورزشی شهید میر غنی زاده برگزار شد و در پایان به نفرات برتر مشخص و به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد.

دیدار و تقدیر از مادر شهید و سادات به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)
 به همت خواهران پایگاه مقاومت حدیثه شهدای خواهر به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و هفته زن از مادر شهید هاشم زعیمیان دیدار و تقدیر شد.
در این دیدار مادر شهید بیان کرد: هاشم پسرم در دوران نوجوانی احترام خاصی برای بزرگتر‌ها بخصوص والدین خود قائل بود و در تمام کار‌های کشاورزی به پدرش کمک می‌کرد.
مادر شهید یکی از خاطره شهید که باعث شفای دستش شده بود گفت: دچار درد دست بودم و پزشکان تشخیص داده بودند که عمل جراحی بشوم که قبل از عمل، خواب شهیدم هاشم را دیدم حالم را پرسید گفتم مادر خیلی دستم درد می‌کند شهید دستم را میگیرد و ماساژ می‌دهد و گفت چیزی نیست صبح که بیدار شدم دردی احساس نکردم و دیگر عمل جراحی نشدم شهیدم من را شفا داده بود.
در پایان از مادر شهید با اهدای هدیه از ایشان تقدیر شد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار