توسط بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان:

تجلیل از بانوان شاغل فنی و حرفه ای یاسوج به مناسب روز زن

بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) روز مادر و زن از همکاران آموزشکده فنی وحرفه ای دختران یاسوج تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۵۴
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز مادر و مقام زن جلسه ای با حضور رئیس و جمعی از کارکنان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج برگزار شد.

فرزانه آرامش رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران یاسوج ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به بانوان و همکاران مرکز گفت: حضرت فاطمه اسوه کامل اخلاق و پاکیزگی است ما باید با بهره برداری از الگوهای ناب اسلامی و فضایل ایشان در مسیر زندگی، زندگی خوب و سالمی بسازیم و بهترین الگوها را از حضرت فاطمه(س) داشته باشیم.

در ادامه یاسر صداقت به عنوان نماینده بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن گفت: بانوان مرکز حضور فعال و همکاری مستمر با بسیج اساتید دارند واین روز فرصتی شد تااز زحمات بانوان همکار دانشگاه فنی و حرفه ای تقدیر شود.

در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر از بانوان شاغل فنی و حرفه‌ای یاسوج تجلیل شد.

تجلیل از بانوان شاغل فنی و حرفه ای یاسوج به مناسب روز زنتجلیل از بانوان شاغل فنی و حرفه ای یاسوج به مناسب روز زنتجلیل از بانوان شاغل فنی و حرفه ای یاسوج به مناسب روز زنتجلیل از بانوان شاغل فنی و حرفه ای یاسوج به مناسب روز زنتجلیل از بانوان شاغل فنی و حرفه ای یاسوج به مناسب روز زن

ارسال نظرات
آخرین اخبار