خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان به مناسبت میلاد کوثر:

فاطمه زهرا(س) جلوه تمامیت مکارم اخلاقی

فاطمه زهرا(س) جلوه تمامیت مکارم اخلاقی
حضرت فاطمه (ع) نه تنها الگوی زنان ، بلکه الگوی تمام جهانیان هستند و روز ولادت ایشان افتخار بخشِ همه ی آدمیان و جلوه تمامیت مکارم اخلاقی است .
کد خبر: ۹۴۰۹۰۸۱
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج:سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن تبریک میلاد فرخنده دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، همچنین گرامیداشت هفته زن بیانیه ای به این مناسبت صادر کرد.
متن بیانیه به این شرح است:
 
انتخاب چنین روزی به عنوان روز زن ، به معنی انتخاب زیباترین، متعالی ترین و مقدس ترین الگو برای زنان مسلمان ، بلکه زنان همه ی جهان است.(مقام معظم رهبری«مدظله العالی»)
در روز 20 جمادی الثانی، از فیض ولادت دخت نبی ِ مکرم  اسلام (ص) جان هستی به هیجان آمده و به یمن میلاد مسعودش دیدگان همگان روشن گشت. آنچه برکت این روز را دو چندان می کند تقارن میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) با میلاد آن حضرت است. او که خود عطیه کوثر بود و یادآور حیدر. هم او که از نسل زهرا بود و او را الگوی خود و دیگران معرفی می کرد .حضرت فاطمه (ع) نه تنها الگوی زنان ، بلکه الگوی تمام جهانیان هستند و روز ولادت ایشان افتخار بخشِ همه ی آدمیان و جلوه تمامیت مکارم اخلاقی است و تجلیل از مقام فاطمه تجلیل از مکارم اخلاق است.
تاریخ معاصر ایران شاهد حضور بی مثال زنان شیردل با  اطفال در آغوش کشیده شده، در عرصه های مختلف است، زنانی که خواستار آزاد بودن در رفتار، آن هم بر اساس اسلام هستند و ضمن مباهات به نامگذاری سالروز میلاد اسوه زنان عالم به نام روز زن، با حضور اجتماعی علمی و فرهنگی خود مبلغ ارزشهای انقلاب فاطمه به جهانیان خواهند بود و همواره در طول زندگی خود، بصیرت، آگاهی و هوشمندی را سرلوحه زندگی خود قرار خواهند داد.
درپایان سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت این روز فرخنده و هفته گرامیداشت زن به نمایندگی از زنانی که نسل به نسل با سیره فاطمه زهرا(س) در دامان مادران نجیب و شریف مسلمان ایرانی مادری آموختند و مادران نسل آینده ایران را درآغوش دارند از دولت محترم می خواهیم با بازیابی اصول فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، همچنین نظامنامه سند مهندسی فرهنگی کشور به اجرای صحیح قوانین و مصوبات کشوری توجه ویژه نمایند و مانع از رخنه بیشتر فرهنگ بی­ محتوای غرب در فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی شوند، این حق انسانی زنان است که در عرصه خانواده، اجتماع و جامعه از امنیت روحی، روانی، فکری و فرهنگی بهرمند باشند. بدیهی است این حق در سایه عمل به فرامین اسلام ناب محمدی و دولت انقلابی در سایه نظام اسلامی مقدور است .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار