خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسدآباد:

شهیدان جمور و شهید رضایی از جلوه‌های غیرت دینی هستند

اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: شهدای گلگون کفن شهرستان اسدآباد به ویژه شهیدان جمور و شهید محمد رسول رضایی از جلوه‌های غیرت دینی هستند.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۵۵
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت:  بی‌شک انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مملو از جلوه‌های غیرت دینی است که هر کدام از آنها درسی بزرگ برای آزادگان جهان، نسل‌های بعدی و رویش‌های جدید انقلاب خواهد بود.

وی گفت: دفاع مقدس و سال‌های نورانی حماسه و جهاد مردم ایران، یکی از صحنه‌های تبلور غیرت دینی مردم ولایتمدار ایران بود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاخص اسدآباد بیان کرد: شهدای گلگون کفن شهرستان اسدآباد به ویژه شهیدان جمور و شهید محمد رسول رضایی از جلوه‌های غیرت دینی هستند که نام زیبای آنها تا ابد در تاریخ افتخارات دیار سید جمال باقی خواهند بود.

وی افزود: شهیدان جمور در دوران جنگ تحمیلی با تشکیل گروهان خط‌شکن شهادت طلب نینوا در عملیات کربلای ۵ خوش درخشیدند که در همین عملیات هم آسمانی شدند و شهید محمدرسول رضایی (شهید شاخص کشوری) که حقیقتاً افتخاری برای این دیار بوده، نماد استکبارستیزی، دشمن شناسی بصیرت و ولایتمداری است.

الیاسی ضمن دعوت از عموم مردم ولایتمدار اسدآباد برای شرکت در مراسم سالگرد این شهیدان والامقام گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور دیار سیدجمال دعوت می‌شود در مراسمی که به پاسداشت حماسه و جهاد این شهدای گلگون کفن در روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰ در مسجد جامع با سخنرانی سردار خادمی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار