فرمانده حوزه 414 عفاف سپاه ناحیه امام هادی (ع):

مادران و همسران شهدا برای دفاع از ولایت سینه سپر کردند

فرمانده حوزه 414 عفاف سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: مادران و همسران شهدا برای دفاع از ولایت سینه سپر می کردند تا یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن تا بن دندان مسلح نماند.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۴۴
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) مادر شهید مدافع حرم اصغر الیاسی و مادر شهید صنعتی از سوی پایگاه های تابعه حوزه 414 عفاف سپاه ناحیه امام هادی (ع) مورد تکریم قرار گرفتند.

چوپانیان، فرمانده حوزه 414 عفاف سپاه ناحیه امام هادی (ع) در این دیدار گفت: مادران و همسران شهدا و رزمندگان در لبیک به ندای پیر و مراد خود، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، زینب گونه در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تشویق همسران و فرزندان برومند خود آن ها را برای حضور در جبهه ها آماده و تشویق می کردند.

وی باین کرد: اگر ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت این شیر زنان ایران زمین نبود، خدا می دانست چه بر سر نهال نو پای انقلاب می آمد. این دلاور زنان بودند که فرزندان جوان و نوجوان خود را برای حضور در خط مقدم جبهه آماده و برای دفاع از ولایت سینه سپر می کردند تا یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن تا بن دندان مسلح نماند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها