خبرهای داغ:

برگزاری جلسه هماهنگی ایام الله دهه فجر هندیجان

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان هندیجان بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۴۴
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،جلسه هماهنگی برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر ، به ریاست فرماندار و با حضور نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی و فرمانده ناحیه سپاه و امام جمعه ومسئولان ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان هندیجان برگزار شد.

در این جلسه کمیته های ستاد هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر شهرستان تشکیل و وظایف هر یک تشریح و ابلاغ گردید.

در پایان نیز ادارات و دستگاه های اجرایی گزارشی از برنامه های پیشنهادی خود ارائه نمودند که در ایام الله دهه فجر در شهرستان هندیجان بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد.

فرمانده ناحیه سپاه از اجرای برنامه های متنوع دهه مبارک فجر در سطح حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی در زمینه های فرهنگی هنری، ورزشی ، عمرانی ، بهداشتی و روشنگری و دیگر برنامه ها خبرداد.

فرماندار هندیجان خواستار هر چه باشکوه‌تر شدن برنامه های دهه فجر امسال با تمامی ظرفیت ها با حضور ادارات و آحاد مردم در شهرستان هندیجان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها