برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان شازند

بیستمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان شازند با توزیع یکهزار و چهارصد بسته حمایتی معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۹۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند، بیستمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان شازند با توزیع یک هزار و چهارصد بسته حمایتی معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.
در این برنامه سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج مواسات و کمک های مومنانه و حمایت نیازمندان و اقشار آسیب پذیر بیستمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان با تهیه، بسته بندی و توزیع بیش از یک هزار و چهارصد بسته حمایتی و معیشتی برگزار می شود.

سرهنگ اکبری ادامه داد: این بسته ها با هماهنگی و همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شازند، حوزه ها و بسیجیان پایگاه های مقاومت با رعایت احترام و حفظ کرامت خانواده ها توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند با بیان اینکه این اقدامات در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی می‌شود ابراز داشت: محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان یکی از مهمترین موارد در دستور کار سپاه شازند است که با قوت و بر اساس برنامه‌ریزی این مهم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات