مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد:

آماده همکاری با دامپزشکی استان در راستای تهیه فراورده سالم برای شهروندان هستیم

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت:آماده همکاری با این مجموعه در راستای تهیه فراورده سالم برای شهروندان گرامی هستیم.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۵۰
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد علی فاتحی نیا مدیرکل دامپزشکی استان یزد به همراه مسئل دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در دامپزشکی، با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اکبرزاده مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان دیدار و گفتگو کردند.

فاتحی نیا در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ایشان، با اشاره به اهمیت غذای طیب و حلال گفت: دام و طیور در کلیه کشتارگاه‌های کشور تحت نظارت شرعی ذبح و پس از پیش سردگذاری و ممهور شدن به مهر دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضاء مورد عرضه در مراکز مجاز قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه دامپزشکی در تامین فراورده‌های خام دامی سالم که در سلامت انسان‌ها و در نتیجه جامعه اثرگذار می‌باشد؛ از تلاش بی‌قفه کارشناسان دامپزشکی در اجرای این مهم سخن گفت و افزود: در پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی و ارائه خدمات به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

در این دیدار همچنین حجت الاسلام و المسلمین مهدی اکبرزاده گفت: با توجه به آموزه‌های دینی مبنی بر مصرف غذای پاک و حلال و اثرات وضعی آن بر سلامت انسان، در حال حاضر با تلاش سازمان دامپزشکی در زمینه تهیه و تولید غذای حلال نه تنها در داخل کشور بلکه خارج از کشور نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و شهروندان گرامی می‌توانند با اطمینان خاطر می‌مواد غذایی داخل و وارداتی با مهر دامپزشکی را تهیه و مصرف نمایند.

لازم به ذکر است؛ در این دیدار بر همکاری هرچه بیشتر در خصوص مسائل فرهنگی و اعتقادی و تقویت حوزه نظارت شرعی و بهداشتی مراکز استحصال گوشت تأکید شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبرزاده در پایان از تلاش‌های بی‌شائبه مجموعه دامپزشکی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: آماده همکاری با این مجموعه در راستای تهیه فراورده سالم برای شهروندان گرامی هستیم.

ارسال نظرات