خبرهای داغ:

تمرینات تیم فوتسال بسیجیان پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) شهرستان سرخه برگزار شد

در جهت افزایش سلامت جسمانی بسیجیان تمرینات تیم فوتسال بسیجیان پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سالن امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۶۴
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ تمرین تیم فوتسال بسیجیان پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سالن امام خمینی (ره) شهرستان سرخه برگزار شد.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) در حاشیه این برنامه ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقات ورزشی را ایجاد روحیه نشاط و شادابی در رده های مختلف سنی است، اظهار کرد: برای داشتن جامعه سالم نیازمند کودکان و نسلی سالم و شاداب هستیم، پس با برگزاری این مسابقات و کلاس های ورزشی بخشی از سلامت روحی و جسمی آنان تامین خواهد شد.

او افزود: از اهداف دیگر برگزاری مسابقات افزایش شور نشاط و اهمیت دادن به امر ورزش در بین بسیجیان پایگاه و شناسایی بسیجیان با استعداد برای بهره بردن در مسابقات استانی است.

فرمانده پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) بیان داشت: خوشبختانه بسیجیان از این برنامه ورزشی و استقبال کرده و حضور پرشوری در کلاس ها دارند. امیدواریم بتوانیم در ادامه در جهت جذب هرچه بیش تر بسیجیان گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها