فرمانده سپاه خلیل آباد:

مکتب شهید سلیمانی باعث اتحاد دنیای اسلام و نابودی استکبار می شود

فتوحی گفت: مکتب شهید سلیمانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باعث اتحاد دنیای اسلام می شود و در این مکتب تمام ایادی کفر، نفاق و استکبار نابودشدنی هستند.
کد خبر: ۹۴۰۷۴۸۳
|
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار بسیج از خراسان رضوی، با اشاره مکتب شهید سلیمانی، اظهار داشت: یکی از سخنان ارزشمند فرمانده معظم کل قوا بعد از شهادت سردار سلیمانی در خطبه های نماز جمعه تهران این بود که به حاج قاسم سلیمانی شهید عزیز به چشم یک فرد نگاه نکنیم به چشم یک مکتب نگاه کنیم؛ سردار شهید عزیز ما را به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه در آموز با این چشم نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه در دنیا مکاتب گوناگونی وجود دارد اما مکتب اسلام مکتب پیروزی انسانیت بر جهالت است، خاطرنشان کرد: مکتب شهید سلیمان هم برگرفته از مکتب اسلام است در مکتب این شهید، مسئولیت ها و تکلیف ها مشخص شده است.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی به ما نشان می دهد که تنها راه سعادت در دنیای امروز، قرارگرفتن در مسیر ولایت است، تصریح کرد: پیروی بدون چون و چرا از ولایت می تواند ما را از گذرگاه ها و گرفتاریها نجات دهد.

وی با اشاره به اینکه البته باید این نکته را بدانیم و مطمئن هستیم که مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب های پیامبر اعظم (ص)، امام حسین (ع)، امام صادق (ع) و امام خمینی (ره) است، اذعان کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که به این شهید عزیز باید به چشم یک مکتب نگاه کنیم.

فتوحی همچنین در ادامه عنوان کرد: جوانان و رهروان شهید سلیمانی باید بدانند مکتب شهید سلیمانی مکتبی است که راه شهدا و شهادت به آن وابسته است، مکتبی است که ولایت فقیه با آن جاودانه می شود و ماندگاری خود را دارد؛ تمام جبهه مقاومت به این مکتب تکیه می کند و با او باقی می ماند؛ مکتبی است که تمام ایادی کفر، نفاق و استکبار نابود شدنی می شود.

وی با تاکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی باعث اتحاد دنیای اسلام می شود، تشریح کرد: در مکتب شهید سلیمانی دفاع از محرومان و مستضعفان جهان به همه گوش زد می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار