وزیر کشور در جمع مردم حاجی آباد؛

کشاورزان حاجی آبادی زیر چتر حمایتی دولت/ مشکلات راه روستایی شهرستان هموار می شود

وحیدی با بیان اینکه در خصوص دیرکرد وام های کشاورزی تصمیماتی اتخاذ شده است، گفت: مشکل راه های مواصلاتی روستایی شهرستان حاجی آباد مرتفع می شود.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۸۲
|
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج حاجی آباد؛احمد وحیدی وزیر کشور با بیان اینکه امروز توفیقی بود که در جمع مردم شهرستان حاجی آباد باشیم و خواسته های آنها را از زبان خودشان بشنویم، اظهار کرد: برخی از مطالبات مردمی از جمله تامین اعتبار مشاغل خانگی مطرح شده است که قابل پیگیری است.
وحیدی افزود: برای تحقق این موضوع، شرایطی را ایجاد می کنیم تا بانک ها در خصوص وثیقه های مورد نیاز ، با ضمانت های زنجیره ای به متقاضیان کمک کنند.
وی از تخصیص آب از خط انتقال آب خلیج فارس به مردم شهرستان حاجی آباد خبر داد و گفت:این کار برای حمایت از مردم این شهرستان صورت می گیرد.
وزیر کشور در خصوص وضعیت وام های کشاورزی در این شهرستان گفت: با اجرای امهال سه ساله وام کشاورزان، جریمه و سود تسهیلات خسارت دیدگان بخشیده خواهد شد .
وحیدی با تاکید بر فرآوری خرما و سایر محصولات کشاورزی خاطرنشان کرد:این مورد از سوی بنیاد مستضعفان پیگیری و در صورت امکان فعال کنند.
وی همچنین از پیگیری و رفع مشکل ترانشه حاجی آباد خبر داد و اذعان کرد: با معاون وزیر راه گفت و گو شده است که امیدواریم مشکل ترانشه حاجی آباد که مدتها معطل مانده با تامین منابع اعتباری به سرعت رفع شود.
مقام عالی دولت در وزارت کشور در خصوص احداث راه روستایی بخصوص در برخی از بخش ها و گازرسانی به روستاهای شهرستان نوید پیگیری از طریق وزرای مربوطه داد.

ارسال نظرات