خبرهای داغ:
واقعیتِ اسرائیل و مظلوم نمایی صهیونیست‌ها؛

تفکر صهیونیسم، بردگی اقوام مختلف جهان

باور می‌کنید؟ اسرائیلی که ادعا می کند مظلوم است و شش میلیون یهودی را در جنگ از دست داده از شناسایی نسل‌کشی ارامنه خودداری می‌کند! تنها به دلیل اینکه خود را تنها مظلوم تاریخ نشان دهد!
کد خبر: ۹۴۰۷۱۲۸
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

وقتی در غربت صهیونیسم و یهود را بهتر می شناسیم با نوشتن مقاله ای توسط یک هم وطن ارمنی مسیحی در لس انجلس می توان متوجه شد که شناخت توسعه یهود در ایران و خطر این قوم خود برتر بین در پرده ابهام قرار گرفته است. آن چه می خوانید قسمت اول مقاله یک هموطن مسیحی ارمنی با نام مستعار ( رافیک) می باشد.

 

برای نگارنده که متولد ایران است و سالهاست که در کالیفرنیا زندگی می کند مواجهه با واقعیات دنیای صهیون و قبول کردن این واقعیات اندکی دشوار می‌نمود، اما بیش از ده سال زندگی در خارج و دیدن تمام اقوام ایرانی با ادیان مختلف در غربت به من کمک کرد که تا با بطنِ واقعیات موجود بیشتر آشنا شوم.

 

سعی خواهم کرد نکاتی را فهرست‌وار و در حد امکان با ذکر منابع با شما در میان بگذارم تا بدانید که ایران و ایرانی با تمام خوش‌قلبی و گشاده دستی نسبت به یهودیان، همیشه مورد حسد و کینهٔ صهیونیست‌ها بوده است.

 

 فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسیِ پادشاهی‌خواه، جمهوری‌خواه و جمهوری اسلامی امیدوارم دوست و دشمنِ این آب و خاک را بشناسیم و برای سربلندی کشورمان ایران تلاش کنیم.

 

۱-گوی

 

گوی ( عبری :גוי) لفظی است که در تورات برای اطلاق به یک ملت یا قوم برای تحقیر آنها استفاده می‌شود، در بسیاری موارد نظر تورات نسبت به این ملتها بسیار منفی است.

به‌طور مثال:

با هفت ملت «گوی» (تثنیه ۷:۱، ۱۲:۲) باید بدون رحم برخورد می‌شد و ازدواج با آنان کاملاً ممنوع بود (تثنیه ۷، خروج ۳۴)

لاویان باب ۲۵ آیه ۴۴،۴۵،۴۶ 

«و اما درمورد برده ها و کنیزهایی که مال شما خواهد بود، از ملت های اطراف برده و کنیز خواهید خرید، کودکان غریبه ها و بیگانگانی که در میان شما زندگی می کنند، خواهید خرید، و آنها را به عنوان ملک طلق خود بعد از خود میراث باقی خواهید گذاشت. فقط به برادرانتان به بنی اسرائیل با خشونت و تحکم سروری نخواهید کرد».

 

در نگاه یک اسرائیلی، یهودی فردی زیرک و باهوش است و باید «گوی» را به بردگی و اسارت خود دربیاورد، اصولا «گوی» حق زندگی به عنوان انسان را ندارد و باید در خدمت یهودیان باشد، تورات دستور خشونت نسبت به «گوی» می‌دهد و از ازدواج با آنان به‌شدت جلوگیری می‌کند، در همین کالیفرنیا بالاترین آمار بدرفتاری با کارگران از طرف کارفرماهای یهودی مشاهده می‌شود، خشونت پنهان کلامی، نگاه‌های تحقیر‌آمیز، تحمیل کار زیاد به کارگر غیریهودی و تبعیض میان کارمند یهودی و «گوی» در هنگام ترفیع شغلی از هزاران مواردی‌ست که روزانه در کالیفرنیا شاهد آن خواهید بود

 

۲-نجس

 

یهودیان از دست مسلمانان لبنیات و حبوبات و گوشت نمیگیرند، آنها سالها آجیل را در خانه می‌شویند و دوباره به اصطلاح «بو» می دهند، همیشه با ژستی مظلومانه از واژه «نجس» استفاده کرده و مظلوم نمایی میکنند اما خود به غیر یهود «گوی» اطلاق میکنند که اصولا نگاه کاملأ برده‌داری و نژاد‌پرستانه‌ایست، باید تجربه کنید تا به عمق نفرت آنها نسبت به خودتان پی ببرید.

 

۳-هولوکاست

 

نگارنده معتقد است که کشتار به هر نوعی زننده و مذموم است اما زننده‌تر از آن استفاده ابزاری از کشته‌شدگان برای ابزار سیاسی و کشتارِ بیشتر است.

 

فراموش نکنیم که هیتلر به تنهایی دست به کشتارِ یهودیان نزد، واقعیت اینست که حمایت مردمی در ایتالیا، هلند، آلمان، اتریش و دیگر کشورها نسبت به این قضیه وجود داشته ‌است، به دلیل رفتار نامناسب و خودخواهانه یهودیان نسبت به پیروان دیگر ادیان الهی و خشم عامه مردم نسبت به یهودیان، این کشتار نه‌تنها با مخالفت عامه مردم مواجه نشد بلکه بسیار مورد تائید نیز قرار گرفت.

 

یادمان باشد که بیشتر از چهل میلیون نفر در جنگ جهانی دوم کشته‌شدند اما فقط از «شش میلیون یهودی» صحبت می‌شود

یهودیان دارای یکی از بزرگترین آرشیوها در مورد مکاتباتِ دولت عثمانی می باشند، اسنادی که نسل کشی ارامنه را مشخص میکند، اما از انتشار آن جلوگیری میکنند تا تنها وامدار نسل‌کشی باشند و به عنوان تنها قومِ مظلومی که قتل‌عام شده شناخته شوند! 

 

باور می‌کنید؟ اسرائیلی که ادعا می کند مظلوم است و شش میلیون یهودی را در جنگ از دست داده از شناسایی نسل‌کشی ارامنه خودداری می‌کند! تنها به دلیل اینکه خود را تنها مظلوم تاریخ نشان دهد! 

 

اگر فکر می‌کنید که مشکل آنها تنها با مسجد‌الاقصی‌ یا مسلمانان است سخت در اشتباهید، در دوربین های مداربسته کلیساهای ارمنیِ شهر بیت‌المقدس(اورشلیم) هر روز یهودیانی را می‌بینید در حال ادرار بر دیوار کلیسا یا پرتاب آب‌دهان بر در کلیسا هستند. 

به همه اینها بایکوت خرید و فروش با ارامنه را اضافه کنید که اگر مسلمانانِ فلسطینی نبودند تا به‌حال صدها بار ارامنه آن منطقه ورشکست شده بودند.

 

نویسنده: رافیک گئورگی

انتهای پیام/۱۰۰۲

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها