نشست بازرسان کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان پیشوا/ فرماندار: ماموریت بسیج در حوزه نظارت بر بازار بسیار مهم است

نشست بازرسان کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان پیشوا با حضور ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و مسئولان امر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۶۹۹۵
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست بازرسان کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان پیشوا با حضور ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و مسئولان امر برگزار شد.

تاجیک‌نوری فرماندار در این نشست گفت: نقش فعال بسیج اصناف در کمیته اقدام مشترک، فلسفه غریبه‌ای نیست چرا که بنیان بسیج نیز از ابتدا بر همین موضوع نهاده شده تا در عرصه‌های مورد نیاز کشور به عنوان یک نیروی فراملی ورود کند این نهاد تا به امروز نقش خود را در عرصه‌های مختلف جنگ، سازندگی علم و‌ دانش، سلامت و..‌. به خوبی ایفا کرده است.

وی ادامه داد: ورود بسیج اصناف در بحث تنظیم بازار نافی مسئولیت دیگر‌ دستگاه‌ها نیست بلکه به عنوان یک موتور پیشران و نیروی مضاعف، در کنار سایر دستگاه‌هاست ماموریت بسیج در کمیته اقدام مشترک، ماموریتی بسیار مهم است چرا که با معیشت و سفره مردم سر و کار دارد بسیج، نماد اقتدار، سلامت و دین‌مداری است و بازرسان بسیج اصناف دقت لازم را داشته باشند تا ضمن حفظ این اصول، آبروی کسبه در ارزیابی‌ها و‌ نظارت‌ها مخدوش نشود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار