خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

صاحبان اصلی انقلاب، ایثارگران و خانواده های معظم شهداء هستند

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با جانفشانی ایثارگران و شهدا معنا و مفهوم پیدا می کند، در واقع، صاحبان اصلی این انقلاب ایثارگران و خانواده های معظم شهداء هستند و باید قدردان این خانواده ها باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۶۲۵۰
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم یادبود شهید باب الله داودی که در مسجد رسول اکرم(ص) شهر سگزآباد برگزار شد، با اشاره به مظلومانه جنگیدن شهدای دفاع مقدس بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی ما تنها و مظلوم بودیم و فرزندان شما هشت سال مظلومانه جنگیدن و از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند. ما بر اساس مبانی اسلام، انسانی و اخلاقی جنگیدیم و به این جنگیدن، هشت سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر خود افتخار می کنیم.

وی در ادامه افزود: خانواده های ایثارگران، رزمندگان و شهداء، سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی ایران هستند، ما با فرهنگ ایثار و شهادت به این مرحله از قدرت، عزت و عظمت رسیده ایم. انقلاب اسلامی با جانفشانی ایثارگران و شهدا معنا و مفهوم پیدا می کند، در واقع، صاحبان اصلی این انقلاب ایثارگران و خانواده های معظم شهداء هستند و باید قدردان این خانواده ها باشیم.

سردار رفیعی آتانی، شهداء را قدرت بزرگ و سرمایه عظیم اجتماعی انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهداء با حضور خود در جبهه های حق علیه باطل در درجه اول ولایت مداری خود را ثابت کردند و در درجه دوم به نظام و انقلاب اسلامی خودشان اعتماد کردند. شهداء در حقیقت، قدرت بزرگ و سرمایه عظیم اجتماعی انقلاب هستند و با خون مطهر خود این انقلاب را بیمه کرده اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، به پا در رکاب بودن جوان های انقلابی در دفاع از مکتب اسلام و خاندان عصمت و طهارت اشاره کرد و گفت: شهداء به همه ما درس ایثار و ایستادگی در برابر دشمنان را آموختند و به ما این پیغام را دادند که اگر در همسایگی شما مسلمان دیگری در خطر نابودی بود و حرم اهل بیت(ع) در خطر بود از حرم آنها حفاظت کنید. حرم اهل بیت(ع) خط قرمز انقلاب اسلامی است و هزاران نفر از جوانان انقلابی و مومن پا در رکاب انقلاب، با حضور در کشور مسلمان و همسایه سوریه و عراق به عنوان مدافع حرم از مکتب اسلام و خاندان عصمت و طهارت دفاع جانانه کردند و یک بار دیگر مکتب تشیع را از سقوط به دست خفاش های خون آشام داعش نجات دادند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها