ولایت مداری یکی از شاخصه‌های بزرگ شهید سلیمانی بود

حجت الاسلام علی زارعی امام جمعه شهرستان کامیاران با بزرگداشت یاد شهدای مقاومت و تسلیت ایام فاطمیه، ولایت‌مداری را یکی از خصوصیات بزرگ شهید سلیمانی دانست و گفت: ابعاد گسترده‌ای در زندگی و شخصیت شهید حاج قاسم وجود دارد که زبان از بیان آن قاصر است.
کد خبر: ۹۴۰۶۱۲۴
|
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم گرامیداشت و یادواره شهدای لشکر ۲۲ بیت المقدس کردستان در حسینیه ستاد لشکر با حضور مسئول دفتر نمایندگی لشکر ۲۲ سردار رضایی و جمعی از خانوداه شهدا برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام علی زارعی امام جمعه شهرستان کامیاران اظهار داشت: از تمام انسان‌های که توسط خداوند خلق شده است حضرت محمد (ص) بالاتر از همه قرار دارد و بعد از آن فاطمه زهرا (س) است چرا که پدرش حضرت پیغمبر (ص) و مادرش خدیجه کبری و همسرش علی ابن ابی طالب و فرزندانش، اما حسن (ع) و امام حسین (ع) هستند.


وی افزود: فاطمه زهرا عصاره همه فضیلت‌های اخلاقی است و کسانی که بتوانند در ادامه راه این بزرگواران را ادامه بدهند قطعا در زمره و شفاعت خواهی آنان قرار خواهند گرفت.


امام جمعه کامیاران در ادامه به شهید سلیمانی اشاره کرد و شهید سلیمانی الگویی مانسب برای هر ایرانی است چرا که این شهید والا مقام با خلوص نیت با دشمنان این مرز و بوم به مقابله ایستاد.


وی گفت: ولایتمداری حاج قاسم سلیمانی در بسیاری از کار‌ها برای هر فرد ایرانی و انقلابی‌ای راهکشا خواهد بود.


زارعی گفت: شهید سلیمانی با تمامی توانمندی‌های نظامی، دیپلماسی و تفکر استراتژیکی که در این شهید بزرگوار وجود داشت خود را سرباز ولایت می‌دانست.


وی یاد آور شد: سردار سلیمانی فردی بصیر بود و از بصیرت او خیلی کم گفته شده او خود را در جایی که لازم بود سپر بلای، ولی زمان کرد.


وی تبعیت از، ولی فقیه را یکی از مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: حاج قاسم کاملاً تابع مقام معظم رهبری بود و همیشه دستورات ایشان را اخذ و اجرا می‌کرد.


امام جمعه شهرستان کامیاران با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی به‌راحتی به این جایگاه مهم دست نیافته است بلکه وی بزرگترین برنامه‌ها را در مقابل دشمن و برای دفاع از اسلام انجام می‌داد، ادامه داد: وی همیشه مقابل دشمن سخت و مقابل دوست متواضع بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات