خبرهای داغ:

سردار دل‌ها در منطقه نماد امید، اعتماد به نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی

شاهرود_معاونت سیاسی گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم با اشاره به تبدیل شدن شهید سلیمانی به الگو و قهرمان جوانان اسلام و منطقه گفت: امروزسردار دل‌ها در منطقه نماد امید، اعتماد به نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۳۸
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

سردار دل‌ها در منطقه نماد امید، اعتماد به نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزیبه گزارش خبرنگار بسیج، مهدی قزوینی در مراسم بزرگداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در محل سالن فارابی بیمارستان امام حسین (ع) که با حضور ریاست، مدیران و جمعی از کارکنان بیمارستان‌ها و معاونت‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و اعضای بسیج جامعه پزشکی شهرستان برگزار شد، با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مسیر حرکت دنیا را دچار تحول و دگرگونی کرده است گفت: از ابتدای تاریخ، تشکیل امت واحد، تشکیل دولت الهی و تشکیل تمدن اسلامی سه هدف انبیای الهی بوده است که در زمان پیامبر اکرم (ص) محقق شد.
قزوینی که در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سخن می‌گفت افزود: فاطمه زهرا به عنوان اولین هدایتگر سیاسی، در مسیر بصیرت دهی به جامعه، جان خودش را فدای ولایت کرد.
این پژوهشگرتاریخ سیاسی انقلاب خاطر نشان کرد: ما ۸ سال در مقابل طمع شرق و غرب در مقابل دنیا ایستادیم و این مهم با وحدت و یکپارچگی ملت و در سایۀ ولایت محقق شد
قزوینی تصریح کرد: راهبرد موازنۀ منطقه‌ای آمریکا با هزینه‌های سرسام آوری که کم و بیش از آن مطلعیم در مقابل راهبرد و تفکر حاج قاسم سلیمانی، منجر به شکست شد، چون حاج قاسم از جنس مردم بود و از دل تفکر اهل بیت بیرون آمده بود.
او با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل شدن شهید سلیمانی به الگو و قهرمان جوانان دنیای اسلام و منطقه تاکید کرد: امروزسردار دل‌ها در منطقه ما نماد امید، اعتماد به نفس، رشادت، و رمز استقامت و پیروزی است.
این مراسم به همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهید یحیایی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود و بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار