شهرک هجرت لردگان برگزار شد؛

نشست بصیرتی سیاسی بسیجیان

به همت پایگاه الزهراسلام الله علیها شیرانی نشست بصیرتی بسیجیان در مسجد شاهزاده غالب شهرک هجرت لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۵۸۷۵
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی با حضور امرالله کمکی کارشناس مسائل سیاسی و از رزمندگان دوران دفاع مقدس در جمعی از خواهران بسیجی این پایگاه برگزار شد.

در این نشست کمکی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار دلها، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی دفاع مقدس 30 سال پیش را در یک مدل جدید در صحنه‌ی پیچیده‌ی منطقه پیاده‌سازی کرد.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: در دفاع مقدس وضعیت ما با دشمن مشخص و دشمن در مقابل ما بود؛ اما در تحولات منطقه که کشورهای عراق، سوریه و ... درگیر آن بودند با زمان دفاع مقدس متفاوت بود؛ اما سردار دلها با استفاده از تجربه‌ی دفاع مقدس و ارزش‌های دفاع مقدس توانست داعش و تمام متحدینش را در تمام منطقه از پای درآورد، تجربیات شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس بعد از سال ها در میدان نبرد با تکفیری های تروریست مجددا طراحی و عملیاتی شد.

یادگار سالهای دفاع مقدس ادامه داد:  آمریکای جنایتکار و به ویژه ترامپ فاسد از روی استیصال و ناتوانی دست به جنایتی بزرگی زدند و سردار بزرگ جبهه مقاومت، حامی مظلومان و دفاع کنندگان از مستضعفان جهان را بزدلانه به شهادت رساندند و البته تصور می کردند با شهادت حاج قاسم همه چیز تمام می شود در حالی که مکتب شهید سلیمانی میلیون ها سلیمانی پرورش خواهد داد.

این کارشناس سیاسی افزود: مکتب حاج قاسم یعنی مکتب اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم ، مکتب حسین بن علی علیه السلام، مکتب امامین انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

کمکی در پایان تاکید کرد: ما باید در زندگی از شهدا درس بگیریم، شهدا گنجینه بصیرت، ایثار، تقوا، ایمان و اخلاص هستند که اگر در زندگی از آنها الگو بگیریم قطعا خیلی از مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد برطرف می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار