آیت الله خاتمی در یآدواره ی شهدای طلاب ساوه و زرندیه:

امروز دشمن به دنبال توطئه ی جدایی حوزه علمیه از انقلاب است

آیت الله خاتمی گفت:ساوه مهدبزرگانی همچون علامه عسکری وشهید چمران است‌ علامه عسکری سرمایه ای نفیس برای ساوه است وشخصیت شهید چمران در عرصه سیاسی نمونه بودند با امام زیست وبا امام شهادت رسید.
کد خبر: ۹۴۰۵۸۰۲
|
۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

امروز دشمن به دنبال توطئه ی جدایی حوزه علمیه از انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای خبرگان رهبری و امام جمعه تهران در یآدواره‌ی شهدای طلاب ساوه و زندیه در مسجد انقلاب شهرستان ساوه گفت:در جهاد تبیین که مصداق روشنگری است باید بدانیم دشمن کدام میدان را مورد حمله قرار داده است و امروز به دنبال اغتشاشات و موج سواری است و به عنوان مثال معلمین و یا کارگران برای مطالبات خود معترض می‌شوند، اما دشمن به دنبال کشاندن این اعتراض به تنش و سوار شدن بر این موج است.
وی گفت:نظام اسلامی با اعتراض و مطالبه گری در ساختار مشخص شده مشکلی ندارد چرا که بعضاً برخی نارضایتی‌ها ایجاد می‌شود، اما ایجاد تنش و بهانه دست دشمن دادن مغایر با سیاست‌های نظام است و مردم هوشیار و با بصیرت نباید بهانه دست دشمن دهند. دولت کنونی انگیزه خدمت و گشایش خدمت‌ها را دارد و با تمام وجود در صحنه است.
آیت الله خاتمی افزود:دشمن به دنبال اجرایی کردن تز جدایی دین از سیاست است و امام راحل با تشکیل انقلاب این تز را شکست، اما برخی ماموریت دارند این تز رضاخانی را مجددا احیا و اینکه می‌خواهند حوزه را از سیاست و ولایت جدا کنند، اما دشمن بداند حوزه همیشه پشتیبان و همراه ولایت بوده و تقویت نظام را واجب و تضعیف آن را حرام می‌داند که این خود یک جهاد تبیین است.
عضوخبرگان رهبری تصریح کرد:اگررسانه‌های جهان رارصد کرده باشید تنها کشوری که فضای یافاطمه در آن بلندشد ایران است. چرا که ایران اسلامی سرزمین اهل بیت است باید به این سرزمین افتخارکرد وبرای حفظ آن جان را هزینه کرد.
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور را طوری طراحی ونیم که با تکانه‌های دشمن و نوسانات ارزی نلرزد، افزود:می شود اقتصادمقاومتی تلاش گران این عرصه جهادگران فی سبیل الله هستند و بعددیگر جهادتلاش در عرصه فرهنگی است. مقام معظم رهبری جهاد فرهنگی را جهادتبیین تفسیر کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار