فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) در یادواره شهدای شهر جونقان:

ولایتمداری واخلاص ویژگی بارز حاج قاسم سلیمانی است

سردار اکبری ، ولایت مداری، اخلاص، مقاومت و مقابله با دشمنان، توجه ضعفا و محرومین، مردم داری را از بزرگ ترین شاخصه های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد.
کد خبر: ۹۴۰۵۷۷۳
|
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره 30 شهید دفاع مقدس، 6شهید گمنام و بزرگداشت یاد وخاطره شهدای مدافع حرم بخصوص سیدالشهدای جبهه مقاومت سرداردلها حاج قاسم سلیمانی در شهر جونقان ازتوابع شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  دراین مراسم با خیر مقدم به حضار وتسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وبزرگداشت یاد و نام شهدا گفت: سلام برحسین و یارانش، سلام بر خمینی و شهدایش، سلام بر خامنه ای و یارانش، سلام بر حاج قاسم و شاگردانش .

سردار اکبری افزود: سلام بر رزمندگان، سلام بر شهیدان عزیز استان ولایت مدار که 2441شهید گرانقدر در راستای دفاع مقدس، دفاع از امنیت وسلامت و دفاع از حرم اهلبیت تقدیم شده اند و سلام بر شهیدان شهرستان فارسان و شهدای شهر جونقان.

وی با بیان خاطره ای از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت سوریه، اتمام حجت ایشان با فریب خوردگان رِژیم صهیونیستی را یادآوری کرد که از هیچ جنایتی حتی بریدن سر دختربچه سوری در مقابل چشمانش پدرش دریغ نکردند،‌و ادامه داد: مکتب حاج قاسم 4 رکن دارد و هزار شاخصه  ارزشمند که حاج قاسم را به عنوان الگو انتخاب کنیم.

سردار اکبری، ولایت مداری، اخلاص، مقاومت  و مقابله با دشمنان،  توجه ضعفا و محرومین، مردم داری را از بزرگ ترین شاخصه های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و درپایان از  مردم شهر جونقان که همواره در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب در صحنه حضور داشتند و دست اندرکاران یادواره شهدای این شهر تقدیر کرد.

به گزارش بسیج؛ نمایشگاهی از تولیدات  اقتصاد  مقاومتی بسیجیان در حاشیه این یادواره برپا شده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار