به همت بسیج جامعه پزشکی رامسر صورت گرفت؛

از ویزیت رایگان تا تزریق دز سوم واکسن کرونا در روستاهای کم برخوردار رامسر + تصاویر

ساری-بسیج جامعه پزشکی رامسر به مناسبت بالگرد شهادت سردار دلها، یک تیم پزشکی به روستا‌های کم برخوردار رامسر اعزام کرد.
کد خبر: ۹۴۰۵۵۰۱
|
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت ۹ دی و هفته بصیرت و همچنین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، تیم بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان رامسر با حضور در روستای پتک اقدام به ویزیت رایگان ده‌ها نفر از اهالی این روستا کرد که علاوه بر ویزیت رایگان پزشکان عمومی و متخصص، دارو‌های مورد نیاز نیز بصورت رایگان به بیماران نیازمند تحویل شد.

همچنین اقداماتی، چون توزیع اقلام بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا، آموزش‌های ارتقا سلامت و تزریق دز سوم واکسن نیز به اهالی این روستا ارائه شد.


گفتنی است؛ بسیج جامعه پزشکی شهرستان رامسر بطور مداوم و ماهانه علاوه بر ویزیت رایگان مردم در نقاط مختلف، فعالیت‌های خیرخواهانه از جمله امانت دادن اقلام پزشکی به نیازمندان و فعالیت‌های فرهنگی متعدد در راستای ارتقا سطح سلامت مردم بویژه در مناطق دوردست شهرستان را انجام می‌دهد.

بسیج جامعه پزشکی و سلامت شهرستان رامسر با همکاری شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان و بسیج سازندگی سپاه توانسته خدمات شایان توجهی را در ایام کرونا و واکسیناسیون به مردم ارائه دهد که در سطح استان مازندران نیز جز شهر‌های برتر در ارائه خدمات به مردم محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها